קידום ערוצים ביוטיוב- מדריך וטיפים למשתמש

בעוד כולם מתעסקים בברכות וסיכומים אנסה להתמקד בנבואה או סמי נבואה לרגל השנה החדשה.

מאחר שנבואות מיוחסות בד”כ לשוטים אתמקד בהווה, בברור מאליו, במה שאולי לא כולנו הפנמנו וראינו אבל הכיוון,ביננו, די ברור:

בשנה הבאה הטלוויזיה שלנו הולכת להשתנות באופן כליל!!!

לא ברור אם יהיו אלה appleTV או גוגלTV או הסטארטאפ הישראלי שישתלטו לנו על הקופסה מול הספה  אבל דבר אחד כבר ידוע לכל:
השליטה על התוכן שאנחנו רוצים לצרוך בטלוויזיה שלנו עוברת אלינו הצרכנים (הלקוחות שלך).

לא עוד קבוצת בעלי הון קטנה (ע”ע ורטהיימר, מימון וחבריהם) יקבעו מה נצפה,

איפה ומתי אלא אנחנו באמצעות תבנית SEARCH פשוטה שתותבע בתוך ה-LCD הפרטי שלנו.

כבר היום ה-VOD וה-  TIVOנותנים  פתרון חלקי בשנה הבאה הטלוויזיה תעשה קפיצה גדולה קדימה ותשלים את הפער שנוצר בינה ובין המובייל והאינטרנט.

אפל עשתה את זה לעולם המוזיקה עם ה-I-TUNE השאלה המרכזית עכשיו היא מי מהחברות הגדולות יעשו את זה לטלוויזיה ומתי?

אז מה זה אומר לגבי?

באופן הבסיסי ביותר זה אומר שכבר לא תצטרך לבזבז תקציבי פרסום אדירים על ספוטים בני 30 שנ’

 עכשיו תוכל לייצר בעצמך את הערוצים שלך בטלוויזיה הגדולה בעולם :

 תוכן שידבר בשפה שלך בלי הצורך במתווכים כלשהם.

להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד בקידום ערוצים ביוטיוב.

אנחנו יודעים,  אתה רק מייצר סודה ממותקת ו/או קפה ו/או נעלי התעמלות או בכלל עסק קטן, קאוצ’ר או מטפל

אתה לא גוף תוכן אך עדיין,

הצצה קטנה למה שקורה מעבר לים אצל המותגים הגדולים קרי Nike (קליק) , CocaCola (קליק) וסטארבקס (קליק)
מבהיר את  העובדה הפשוטה שכולנו יכולים להיות גופי תוכן.

במובן מסוים קהלת צדק : מה שהיה הוא שיהיה התוכן הוא עדיין המלך

 רק עכשיו את יכול לשלוט בו באופן מלא דרך ערוצי היוטיוב שלך כי כאמור:

ממחר הצופה יחליט איזה תוכן הוא יצרוך כיצד והיכן.

כך אנחנו רואים את העתיד. השאלה היא איפה אתה נמצא שם?

רוצים ללמוד כיצד לקדם ערוצים ביוטיוב שלב אחר שלב
ולכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון?

הצטרפו אלינו ל- YoutubeMania

לחצו כאן לפרטים נוספים על הקורס

נפגש בקורס, אסף חמץ והנאנוקים 🙂