קידום ממומן ביוטיוב.  מקסימום צפיות במינימום תקציב

יש לי סוד,

דמיינו פיסת נדל”ן בצפון העיר עם גזוזטרה שמשקיפה לים הכחול ושכנים עם ילדה שהיית שמח לשדך לילד שלך ורק אתם יודעים שהיא עולה גרושים (הדירה לא הילדה),

 כך אני מסתובב בשבועות האחרונים ברחבי העיר בעליצות אופיינית לבת 12 מציק לאשתי שתחיה בשאלה הנצחית- שנגלה?

מדובר בשיטת הפרסום לקידום ממומן ביוטיוב “promoted videos’ או Trueview
.

ה-promoted videos  מקדמת אותך לראש תוצאות החיפוש ביו טיוב (מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם להזכירכם)
על כל מילה שתבחר, מאפשרת לך לייצר שכבה פרסומית קליקבילית ששולחת את הגולש למיניסייט או אתר מכירה לבחירתך
ויושבת על מערכת הפרסום של גוגל ה-google ads.

הגוגל אדס היא מע’ פרסום,
בה אתה בוחר את מילות החיפוש בהם אתה רוצה להופיע , קובע כמה אתה מוכן ‘להשקיע’ על כל קליק
ואם לא צפו לא שילמת, מדובר במעין מכירה פומבית של מילים:
ככל שיש יותר מתחרים על אותה מילה כך העלות לקליק גבוהה יותר-
היופי בקידום ממומן ביוטיוב שהיא זולה משמעותית מכל שיטת פרסום אחרת ברשת.

מדובר בשיטת פרסום קלה כל כך  בה אפילו הדיוטות שכמותי יכולים להוציא קמפיין לאוויר תוך דקות ספורות.

קידום סרטונים ביוטיוב

נכון, יו טיוב הוא גוגל והפרומוטד יושב על מע’ הגוגל אדס
אבל עדיין יש מס’ הבדלים שיש לשים אליהם לב לפני שיוצאים לדרך:

*       אנחנו פועלים ביו טיוב– התוכן כאן הוא המלך הבלעדי, ואם התוכן/הסרט שלכם לא מעניין, ה-thumb (התמונה שמייצגת אותו) לא מושכת את הקהל- הקידום לא יעבוד ,
הסרט יתייבש בראש תוצאות החיפוש וחבל.

רצוי לייצר סרטון שמדבר יוטיובית ומתאים את עצמו למדיום

*   קידום אורגני– בניגוד לגוגל אדס שם אתה קיים כל עוד הקמפיין באוויר הפרומוטד מקדם אותך גם באופן אורגני
כלומר, אתם לא חייבים להחזיק את הקמפיין באוויר כל הזמן- מספיק לקבוע יעד של צפיות, להוריד את הקמפיין
והסרט ימשיך להביא תוצאות מעצמו (את השכבה הקליק בילית תוכלו להשאיר לנצח ללא עלות)

*       מקסימום צפיות במינימום זמן– בגוגל אדס אתה רוצה להגיע אך ורק לקהל הרלוונטי אליך כאן אתה יכול להשתמש בסרט שלך כסרט פרסומת טלוויזיוני לכל דבר
כלומר הפצה רחבה למקסימום קהלים במינימום זמן. ודרך אגב מחקרים מוכיחים שצפייה ביו טיוב יעילה פי כמה מצפייה בפרסומות בטלוויזיה.

ד”ר בוב ווגסטף (Dr Bob Wagstaff) המציא מעין מנקה לשון שמדיף ריח רע מהפה העונה לשם Orabrush.
המצאה אווילית לחלוטין, לעניות דעתי, ולא רק אני חשבתי כך גם יצרניות מברשות השיניים למיניהם שזרקו את ד”ר בוב מכל המדרגות.

מתוך ייאוש פנה בוב לקבוצת סטודנטים לשיווק שם המליצו לו לפנות לקהלים רחבים ככל אפשר בקידום ממומן ביו טיוב.

סרטון יו טיובי זול אך אפקטיבי במיוחד

קמפיין מסיבי של פרומוטד וידאו בה אתה קובע את גובה האש בשיטת לא צפו – לא שילמת
וכפי שכבר בטח ניחשתם לפני שבוב הספיק להגיד קולגייט למעלה ממאה אלף צפיות וקהל הולך וגדל של חולי ניקיון קליניים עמדו בתור ע”מ לרכוש את ה-orabrush
וההמצאה הייחודית נכנסה  לפנתאון האגדות מבית יו טיוב. נכון להיום זכה הסרט ליותר מ-13,000000 צפיות

רוצים לכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון
ולבנות נכס דיגיטלי בטלוויזיה הגדולה בעולם?

הצטרפו למאות הבוגרים של הקורס המוביל בארץ – Youtubemania
h
ttp://www.nanook.co.il/google

או דברו אתנו,

אסף
0773219090