נכון, חששתי.

באחד מהפוסטים האחרונים שלי אל תפילו את המיליון שיתפתי אתכם קוראי הנאמנים (תודה לך אימא) בחשש האמיתי שלי שמא הקמפיין הגדול של לאומי- מיליון סיבות טובות (קליק) יכשל ואז מה?

מה יגידו אזובי הקיר כאילו עתידה של יו טיוב הענקית רובץ על כתפי הצרות מידי.

אז זהו, למרות שהקמפיין רחוק מלהסתיים ואחרי מיליון וחצי צפיות בערוץ היו טיוב של לאומי, אין ספור הטרדות בפייסבוק ללייקלק לעמותה כזאת או אחרת ועלייה מתמדת בחיפושים אחר המונח ‘לאומי’ ע”פ google trends אפשר לומר שח-תן גדול ל-refresh ולבנק לאומי על הקמפיין שכבר ניתן להגדירו כאחד מהקמפיין המוצלחים והזכירים של 2010.

יו טיוב שרד :-), יש בשביל מה לקום בבוקר או באופן רציני יותר יש קהילה בישראל- קהילה שרוצה לשתף ולהשתתף, לעזור וכמובן לצפות ולקחת חלק בטיובה הישראלית.

ואיזה כיף לראות לקוח גדול ושמרן כמו בנק לאומי קופץ למים ומייצר קמפיין יחודי שכזה ועוד מצליח. דבר שמוכיח את אחת האקסיומות שאני מנסה לעבוד על פיהן עוד מהתקופה של הטיול אחרי צבא- כשכולם עושים אותו דבר  -תמיד שווה לנסות משהו טיפה אחר.

ומלאומי ללקוח גדול ושמרן לא פחות ביטוח מגדל בסדרה אינטרנטית (webisode) הומוריסטית חדשה בכיכובה של חנה לסלאו (קליק לערוץ בטיובה) סדרה שכולה יו טיוב

httpv://www.youtube.com/watch?v=lGTUtVlXmVM

שנה אזרחית מלאת אהבה, שלום ויצירה

שנת היוטיוב

מצוות נאנוק