שיווק ביו-טיוב כלי מסכי הסיום החדש
יצירת אינטראקציה עם הגולש גם דרך הנייד

בשבוע האחרון יוטיוב יצאה בכלי חדש: מסכי הסיום
מסכי הסיום הם תוספת לכלי ההערות (Annotations) המאפשר לנו לייצר אינטראקציה עם הגולש וסרטונים אינטראקטיבים
מסכי הסיום דומיננטים מאוד על המסך שלנו וקליקביליים גם דרך מכשירים סלולרים
בניגוד לכלי ההערות (הישן והטוב) שפעל רק במכשירים נייחים-
ולמעשה, מאפשרים לנו לייצר אינטראקציה גבוהה יותר עם הגולש  ולהגביר את יחסי ההמרה של הסרטונים שלנו באופן משמעותי.

איך זה עובד ומה אפשר לעשות עם מסכי הסיום? הכל בסרטון החדש שיצרנו:

לקבלת שלושה שיעורים במתנה מתוך הקורס הדיגיטלי ‘יוטיובמניה’ לחצו כאן

והרי התחזית, 

YouTube חוזרת למשחק ובשבועות הקרובים נמשיך לראות שינויים בממשק הפלטפורמה ובתוך הסרטים
אחד הדברים שכבר ניתן לראות זה החדרת ה-YouTube Live כתגובת נגד ל-Facebook Live
בחודש האחרון זכינו במהלך כזה:
במסגרת שיתוף פעולה בין פרטנר לכוכבת היוטיוב אשלי בקשי  יצאה כוכבת הטיפוח המקומית בשידור חי ביו טיוב
שהוביל ללמעלה מ-200,000 צפיות ומאות תגובות ואינטראקציה גבוהה בהרבה מימה שאנחנו מכירים בפייסבוק?

אז יש למה לצפות 🙂

לקבלת שלושה שיעורים במתנה מתוך הקורס הדיגיטלי ‘יוטיובמניה’ לחצו כאן

רק סרטים טובים,

אסף חמץ והנאנוקים