שיווק סרטונים ביוטיוב

על החיבור בין גופים עסקיים לכוכבי היוטיוב-

מתוך סדרת כתבות שכתבנו לפורטל השיווק של דה מרקר בנושא שיווק סרטונים ביוטיוב:

בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר ויותר גופים מסחריים
שמבינים את הפוטנציאל הטמון בכוכבי יוטיוב ומתחברים אליהם
על מנת לחשוף את המותג שלהם לקהל העצום הרעב לתכנים חדשים בצינור

את סוזן בויל כולנו מכירים.

סינדרלה המודרנית שהפכה בן לילה מסקוטית אנונימית לכוכבת בינלאומית בזכות יוטיוב.
אבל כמה מאיתנו מכירים את ראיין היג’ה, מנהל הווידאו-בלוג המצליח בעולם עם יותר מ-85,000,000 צפיות ו-2,666,248 חברים רשומים,
או את פרד, בחור (מעצבן משהו) שהערוץ שלו זוכה ל-3,266,3079 צפיות וקרוב ל-2,000,000 רשומים?

השניים האחרונים מובילים את טבלת הערוצים המצליחים ביותר ביוטיוב ושייכים לקבוצה הולכת וגדולה של יוצרי תוכן – במאים/אנימטורים/מוזיקאים
שמניעים את ערוץ הטלוויזיה הגדול בתבל ומגדירים את שפת הווידאו החדשה – השפה היוטיובית.

בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר ויותר גופים מסחריים שמבינים את הפוטנציאל הטמון בכוכבי היוטיוב ומתחברים אליהם
על מנת לחשוף את המותג שלהם לקהל העצום בצינור.

ההיגיון שעומד מאחורי שיתופי פעולה אלה פשוט:

א. המדיום הוא המסר, כמו שאמר מרשל מקלוהן כבר בשנות ה-60, ואין מי שמכיר את המדיום החדש טוב יותר מאלה ששוחים בו לילות כימים ומייצרים לתוכו עוד ועוד תוכן איכותי.

ב. כמובילי דעה, כוכבי היוטיוב בנו סביבם קהילה עצומה של מאמינים ששותה בשקיקה כל פיסת ווידאו חדשה שעולה לערוץ שלהם.

ג. הם גם זולים. הפקת יוטיוב עדיין זולה באופן משמעותי מהפקת פרסומת לטלוויזיה.

בפוסט זה נתרכז בשלושה שיתופי פעולה בולטים מהתקופה האחרונה:

א. I LOVE LOCAL COMMERCIAL:

 

הערוץ של Rhet and Link צמד במאים/מוזיקאים הוא הערוץ החביב עלי ביותר בטיוב עם יותר מ-63,000,000 צפיות ויותר מחצי מליון רשומים.

כחלק משיתוף פעולה בין הצמד לחברת מיקרובילט (Microbilt),
המספקת פתרונות הון סיכון לעסקים קטנים ובינוניים הוחלט לצאת בפרויקט משותף העונה לשם I love local commercial.
במסגרת הפרויקט מציעים רט ולינק להפיק פרסומת רשת חינם עבור עסקים קטנים.
הפרסומות מוגשות בחן ובשפה הייחודית של הצמד, כהומאז’ לז’אנר פרסומות הטלוויזיה הסליזיות לעסקים קטנים באמריקה.

התוצאה – מאות אלפי צפיות לסרטים, מיליוני מבקרים באתר שנחשפו לראשונה לעסקים האנונימיים ובאזז שנמשך עד היום, חודשים לאחר תם הפרויקט.

ב. הפרויקט של סת’ מק’פרלן ובורגר קינג:

סת’ מק’פרלן, יוצר הסדרה המצליחה “איש משפחה” של רשת FOX ואחד האנימטורים הגדולים בעולם,

התחבר לרשת בורגר קינג ויצר את ה-Cavalcade:

סדרת אנימציה מותאמת לרשת האינטרנט כלומר מערכונים קצרים (עד 2 דקות לסרטון) כשכל מערכון עומד בפני עצמו.

התוצאה – אחד הערוצים הנצפים ביוטיוב עם קרוב ל-15,000,000 צופים שנחשפו למותג הקציצות האמריקאי.

אבל לא רק בקהילה הבינלאומית עסקינן,

גם בארץ קיימת קהילת יוטיוב ענקית ששואבת עוד ועוד גולשים מדי יום. תוצרת מקומית משובחת דוגמת

too short for modeling ,lazzy pillow , Sugaezaza, ואם יורשה לי – גם נאנוק

רק ממתינה לסמנכ”ל השיווק האמיץ שירים את הכפפה ויחשוף את המותג שלו

למאות אלפי גולשים הרעבים לתוכן איכותי בשפת הקודש וביוטיובית שוטפת.

הכותב הוא סמנכ”ל תוכן בנאנוק מדברים וידאו המתמחה בהקמה וניהול ערוצים ביוטיוב לגופים עסקיים.

ומלמד עסקים כיצד לכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון

ולבנות לעצמם נכס דיגיטלי בטלוויזיה הגדולה בעולם – יוטיוב

לפרטים נוספים על הקורס הדיגיטלי המקיף בישראל – Youtmania לחצו כאן 

תמיד שמחים לשמוע את דעתכם,

הנאנוקים