1.  האם סודה יכולה לשנות את העולם?

והרי לחדשות, פפסי ,מותג הענק האמריקאי, החליט ‘לוותר’ השנה על הספוט הפרסומי החם בעולם ה-superbowl

לטובת השקעה חסרת תקדים בת 20,000,000$ במדיה החברתית.

זאת תהיה הפעם הראשונה לאחר 23 שנים בהם פפסי לא תהיה חלק ממצעד הפרסומות היוקרתי בתבל וכל תקציבה יופנה לפרויקט קהילתי ב-facebook.

הפרויקט עונה לשם The Pepsi Refresh Project” (קליק) ומותג תחת הכותרת: “האם סודה יכולה לשנות את העולם”

מדובר בקמפיין החברתי השאפתני,המושקע והגדול בתולדות הרשת.

במסגרת הקמפיין מוזמנים הגולשים להציע תוכניות חברתיות לשיפור החיים בתחומים שונים: איכות חיים, סביבה, חינוך,קורת גג וכדומה…

ההצעות שיזכו לתמיכה הרבה ביותר מי צד הגולשים יזכו למענקים של מאות אלפי דולרים מפפסי.

עולם הפרסום עצר מלכת, וממתין לראות האם ההחלטה חסרת התקדים ‘תעבוד’ עבור פפסי ואולי היא תצליח לבעוט מראשות הפסגה את המותג המוביל בעולם ברשתות החברתיות: את ‘קוקה קולה’ המתחרה.

אם העסק יצליח, ללא ספק פפסי רשמה כאן ארוע מכונן בתולדות עולם הפרסום לדורותיו.

אז מה אתם אומרים, יצליח?