איך הופכים לכוכבים ביוטיוב גם אם אתה לא דוגמן

נכון, זה מבאס.

ברור לנו שאלוהים לא ברא את כולנו הילה נחשון (וחבל). חלקנו ביישנים (כמוני), נבוכים, מחוצ’קנים,שמנים,עילגים, רזים וניחנים באף יהודי גדול מידי.

עדיין, בפוסט זה ננמק,נדגים ונסביר איך הופכים לכוכבים ביוטיוב

ולמה דווקא אתם (או העובדים שלכם) הם הפרזנטור הנכון  כשבאים לבנות את הזהות הדיגיטלית שלכם ברשת.
קיראו אותו כקפיצה למים הקרים של עולם הטאלנטים:

1. עובדה: הקהל זוכר את הטאלנט לא את המותג שלך

חברו את הטאלנטים הבאים עם המותג שהוא מפרסם/פירסם:

יאיר לפיד,גדי סוקניק,יעל בר זוהר,דודו טופז, נינט טייב, אברי גלעד ואסי כהן.
אם לקח לכם יותר משלושים שנ’ סימן שמשרד הפרסום נכשל:

מאות אלפי הדולרים נשפכו על החתמת הטאלנטים למרות שמחקרים מוכיחים שבמרבית המקרים
הקהל זוכר את הטאלנט ולא את המותג. טאלנטים שהועילו למותג (ע”ע מודי בר און) אפשר לספור על כף יד אחת.

אם כך, למה עדיין ממשיכים להחתים אותם?
אני מאמין שכמו שאף פעם לא פיטרו אדם בגלל שרכש IBM
מעולם לא פיטרו מנהל שיווק שהחתים את נינט ואיזה כיף לילדים להצטלם איתה.

חוץ מי זה, חב’ פלאפון או בנק פועלים  יכולים להרשות לעצמם לשרוף 300,000$ אתה לא.

2. זה זול יותר

עלות של הפרזנטור הזול ביותר (לא מפורסם) תעלה לך כמה אלפי שקלים לכל יום צילום,
הכל בכדי שתשים בפיו את הדברים שאתה שוחה בהם.

3.  אתה האיש הנכון למשימה

כשאנחנו פותחים ערוץ 2 בתשע בערב אנחנו מצפים שיבדרו אותנו.
כשאנחנו צופים בערוץ שלך ביוטיוב אנחנו מצפים לקבל אינפורמציה/תוכן ואפשרות לפתוח בשיחה עם מישהו שבאמת מבין.

ברור לך שאתה האיש הנכון למשימה הזאת:
אתה שוחה בחומר,
בך יש את התשוקה לנושא ואתה/עובדיך (ככלות הכל) הם הפנים של העסק.

כשאני נתקל בבעיה בחיבור אינטרנט שלי אני מצפה לשמוע בעברו השני של הקו אדם שמבין,
שיקשיב ושאכפת לו ממני- לא את אייל קיציס.

4. בסך הכל מדובר בגולש הבודד

לרוב, כששמים מולנו מצלמה אנחנו מדמיינים את כל עם ישראל יושב בסלון ובוחן אותנו.
זה נכון כשמדובר בפריים טיים ערוץ 2 אך ברשת זה שונה לגמרי.

כאן הצופה שלך הוא הגולש הבודד, הגולש הזה מצפה לראות אותך,
כמו בפייסבוק בטוויטר או בכל רשת חברתית אחרת כך גם ביוטיוב.

הפנייה היא אישית בלי מסכות או שטיקים- רק אתה והוא אחד על אחד וזהו.

5. להיות בקדמת הבמה

בסופו של יום אתנחנו לא קונים מוצרים אנחנו קונים רגשות

חשוב מאוד שתהפוך לכוכבים ביוטיוב ע”מ לייצר בכבוד את התשוקה והעסק שלכם

נסיים בשתי דוגמאות:

האחת היא סרט שהכינו החברים מדומינוז פיצה. דומינוז זכתה למקלחת קרה ברגע שנכנסה לרשתות החברתיות, שם הם זכו למבול של ביקורות וקיטונות מכל הסוגים והמינים.

במקום לקפל את הזנב בין הרגליים ולחזור לפרסום המסורתי החליטו בדומינוז לענות לגולשים בעזרת קליפ שכל כולו עובדי החברה (קליק לערוץ ביוטיוב)

השנייה היא סרטון קריאטיבי במיוחד של גוגל להשקת המוצר החדש שלהם:   google goggle

רוצים להפוך לכוכבים ביוטיוב ולכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון?
הצטרפו ל-Youtemania הקורס המקצועי בישראל בנושא יוטיוב

לפרטים נוספים על הקורס לחצו כאו 

https://www.nanook.co.il/google

דברו איתנו,

הנאנוקים