Period end of sentence

סרטון דוקומנטרי קצר שהוא בית ספר לשיווק

אם אתם חובבי קולנוע/אוהבי הודו/יזמים או בעלי עסקים הסרט הבא הוא חובה עבורכם
בסרט הדוקומנטרי הקצר וזוכה פרס האוסקר – Period end of sentence (לא יודע לתרגם משחק מילים בלי להרוס אותו סליחה)

פרומו הסרט (לצפייה לסרט המלא יש לגלול עד תחתית הפוסט)

מסתבר שבהודו הגדולה מחזור זאת מילה גסה – משהו שלא מדברים עליו
דם רע שנשפך מהאישה פעם בחודש, במשך אותה תקופה אסור לה לעבוד, להתפלל או לקיים חיים נורמלים
נכון להיום רק 5% מנשות הודו משתמשות בפדים
ומרבית הנשים בכפרים מפסיקות ללמוד ולעבוד כתוצאה מהמחזור
מסביב לאותם כפרים תמצאו הררי של בדים מוכתמים בדם שבנות הכפר זורקות בכל חודש.

הסרט (זהירות ספוילר  -אפשר לקפוץ לסוף הפוסט ולראות אותו)
מספר את סיפורו של יזם הודי שהמציא
מכונה ליצירת תחבושות הגיניות בזול ועל נערה כפרית שלוקחת את המכונה והופכת את זה לעסק משגשג.

בהתחלה היא מגייסת עובדות מהכפר לעבודה במפעל הפחונים שבנתה
זאת הפעם הראשונה שהן עובדות מאז גל 14
היא מחליטה לקרוא למותג התחבושות שלה ‘Fly’

לאחר ייצור כמות מכובדת של פדים היא ניגשת לשלב המכירה
החנויות בכפר מסרבות לקבל את הסחורה
מחזור זאת קארמה רעה, משהו שלא מתעסקים איתו,
במקומות שמסכימים לקבל את התחבושת היא ניצבת בתחרות מול P&G עם תחבושות ה-Always שהם נוחות וממותגות הרבה יותר.

בשלב הזה כל אדם אחר היה מכריז על ‘לפחות ניסינו’ וחוזר לענייניו
לא כאן, היא מחליטה לתת ערך
עוברת בית בית בכפר מוצאת את הילדות בנות ה-15 ומסבירה להן מה זה מחזור ואיך משתמשים במוצר שלה
היא הולכת לבית הספר המקומי ומציגות את ההבדלים בין התחבושות שלהן לתחבושות הקיימות בשוק
היא בונה מסביבה קהילה של צעירות עם בעיה גדולה (הן צעירות במחזור במקום ללא חינוך להיגיינה נשית)
היא לא רק פותרות את הבעיה
היא גורמות להן לעוף – לקרוע את הכבלים שהחברה אזקה אותם ולהפוך להיות הן עצמן

סרט שהוא בית ספר לשיווק

הסרט המלא: Period end of sentence

נאנוק מדברים וידאו מסבירה רעיונות גדולים בסרטים קצרים
ומלמדת כיצד להגדיל את העסק ולהפוך לכוכב בתחומך בעזרת וידאו

לתיאום מפגש היכרות דברו אתנו
0773219090