ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה

לקראת החג בו כולנו מצווים לראות את עצמנו כאילו אנחנו יצאנו ממצרים

החלטתי להתמקד בפוסט הנוכחי לא בסרטים שעשו לי את זה השבוע אלא בסרטים ‘שנגעו והזיזו’ בי משהו מבפנים.

AKA קמפיינים חברתיים שהופכים את העולם לטוב יותר (ולא גורמים לך לקנות יותר)

אין כלי יעיל יותר מהרשת החברתית ע”מ להגיע ולגייס אנשים למען המטרה שלך ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר ווידאו שיספר עבורך את הסיפור.

להלן ארבעה פרויקטים חברתיים שנתקלתי בהם השבוע:

א. מעבדות לחירות

אשטון קוצ’ר ודמי מור יצאו מזמן ממשבצת ‘הזוג המוזר’ של הוליווד- אשטון עם יותר עוקבים בטוויטר מאשר ה-CNN וחב’ הפקות לפיתוח סדרות רשת (קליק לפוסט בנושא) ודמי שהולכת בעקבותיו.

הפעם בני הזוג התגייסו לפעילות החברתית  היומרנית של PEPSI REFRESH (קליק לפוסט) על מנת לקדם את עמותת GEMS ארגון שמטרתו להוציא נשים שעברו התעללות מינית ממעגל הזנות.

זכייה בפרויקט תעניק 250,000$ לארגון. להצביע לפרויקט כנסו לעמוד הפייסבוק של הפעילות(קליק) ושווה כמובן לבקר בערוץ ביו טיוב (קליק)

ב. THE BANK JOB

פיצוח קריאטיבי גאוני לסרטון ויראלי לשמירה על חיי רוכבי האופניים ופנייה אישית בתור אבא שלוקח את הילדה שלו כל יום עם האופניים לגן:

אנא, שימו לב,

ד. Almost Perfect

ברית מילה לנשים היא נושא כאוב (מן הסתם), מדאיג ונפוץ בעיקר אצל שכנינו ובני דודני.

קבלן סרטון ויראלי מצמרר בנושא

קליק לאתר העמותה- stopfgmnow.com

ה. קח פסק זמן

greenpeace מאז ומעולם הבינו את העוצמה שבקמפיינים הויראלים

בקמפיין הנוכחי של הסניף הבריטי הם נלחמים ב-NESTLE ובהרס יערות הגשם שהיא מייצרת באינדונזיה ע”מ להשיג שמן דקלים למוצרים שלה

בקמפיין דומה נגד DOVE (קליק לפוסט) זה הצליח מעניין לעקב הפעם איך יגיבו ב-NESTLE


מכירים עוד קמפיינים חברתיים שיגרמו לנו לחשוב ולפעול- הוסיפו אותם בתגובות

להזמנת קמפיין חברתי התקשרו,

רק דברים טובים,

אסף חמץ והנאנוקים

0773219090