ומה חשוב לקחת מזה לעסק שלך?

לאחר הליכה של שעות ברובע המארה הפריזאי
החלטנו אשתי, אני והילדים לעצור ולאכול ברובע היהודי המפורסם בעיר
התיישבנו במסעדה, הגיע מלצרית יפיפייה שנראית כמו שחקנית מסרט של קלוד ללוש
(איך זה שהצרפתיות תמיד נראות לך כמו שחקניות בסרט)
ביקשנו להזמין לילדה סלט
אמרנו לה “Salad”
היא התנצלה, אמרה שהיא לא מדברת אנגלית, יצאה לעשות סבב בין המלצרים
אף אחד מהמלצרים לא מדבר אנגלית- ברוכים הבאים לפריז.

‘איך זה יכול להיות’ אמרה אשתי
‘מיליוני תיירים עוברים במקום הזה מידי יום והם מעזים לא לדבר אנגלית’
האמת, צודקת

בכל מקום שטיילנו בו בעולם
כשזה מגיע לאזור התיירותי המקומיים מתקשרים אתנו באנגלית במבטא אמריקאי למהדרין
הכל מלא בסניפים של מקדונלדס, פאבים איריים ופיצות איטלקיות בקיצור תחושה חמימה של בית

לא כך בצרפת,  היחידים שמדברים אתך אנגלית שוטפת ואפילו עברית
הם האפריקאיים ברחבת מוזיאון הלובר שמוכרים 4 מחזיקי מפתחות בצורת אייפל באירו אחד
כל השאר יגבו ממך 5 אירו על בקבוק מים בלי מילה אחת באנגלית

לא פלא שצרפת קוטפת מידי שנה את התואר המפוקפק:
‘המדינה הכי לא ידידותית לתייר’
מיד אחריה ברשימה מככבים הרוסים (אם שאלתם)

העניין הוא כזה,
כשאתה חי בעיר עם היסטוריה עשירה כל כך, תרבות מרתקת, ארכיטקטורה עוצרת נשימה,
האוכל הטוב בעולם ונשים שנראות כולן כאילו יצאו עכשיו מאיזה סרט צרפתי טוב.

אין צורך להתחנף לאף אחד,
אין לך בעיה לגבות 15 אירו על מטבוחה מקופסה (זה מה שקיבלנו בסוף)
ועדיין לכבוש את אחד משלושת המקומות הראשונים כעיר המתוירת בעולם

כך גם בעסקים
כשאתה מייצר משהו יוצא דופן
אנשים יבואו אליך גם אם אתה לא כמו כולם או יותר נכון
אנשים יעמדו בתור לשלם לך כי הם רוצים טעימה מהיוצא דופן
הכמו כולם, משעמם

פריז היא ללא ספק הפרה הסגולה של עולם התיירות
לכן, במקום לנסות ולהיות כמו כולם
חשוב איך לייצר משהו יוצא דופן (Remarkable) וייחודי

אני מזמין אותך להצטרף אלי וללמוד במשך 4 שעות
כיצד לייצר עסק יוצא דופן בעזרת סרטוני וידאו
לפרטים נוספים על מפגש ‘בוא נעשה את זה יחד’ לחץ כאן

ואם אתה נוחת בעיר האורות צפה ב-5 הדברים שאתה חייב לעשות בפריז
הפקה שיצרנו עבור איסתא:

בהצלחה

אסף חמץ
פריז

נ.ב : וסלט בצרפתית זה: Salade