איך יוצרים דף נחיתה ממיר?

במרבית המקרים, בעולם השיווק הדיגיטלי
דף נחיתה זה המקום בו כל הקסם קורה
המקום בו הגולש מחליט אם להישאר גולש או להפוך ללקוח
יוטיוב/פייסבוק או אתר שלך הם מקומות נהדרים
אבל ה-Money time המקום בו הגולש מחליט אם להצטרף אליך או לא מתרחשת בעמוד הנחיתה

אז איך בונים עמוד  נחיתה שממיר?
ישבתי עם אריק ליברמן מייסד ומנכ”ל Pagewiz אחת מפלטפורמות הנחיתה הראשונות בעולם
בכדי להבין איך לעשות את זה נכון

התוצאה לפניכם אם הסברים ופירוט בתחתית כל סרטון

תבלו….

1. שאלת מיליון הדולר: מה עדיף עמוד נחיתה / אתר ?

עמוד נחיתה נולד במטרה אחת ברורה : להמיר
כלומר להפוך גולש ללקוח

כך שאין כאן חוקיות בנוגע לעמוד נחיתה או אתר
השאלה היא מה ממיר עבורך טוב יותר

לעמודי נחיתה מס’ יתרונות:

  • בניגוד לאתר קל מאוד בעמוד נחיתה לשנות דברים ולבדוק את יחס ההמרה כל הזמן
  • אתר מורכב מסדרה גדולה של דפים עמוד נחיתה ממוקד מאוד בהמרה ומאפשר לך להתמקד בדבר ספציפי כגון מוצר/שירות מסוים או קהל יעד ספציפי.ר
  • דף נחיתה מאפשר לך להתמקד במוצר ספציפי בעוד האתר יציג את כל המוצרים שלך

2. מה הדבר הכי חשוב ליצירת עמוד נחיתה ממיר ?

  • דף נחיתה טוב מתחיל בכותרת טובה
    כותרת שמעניקה לגולש הבנה שאנחנו מבינים את הבעיה שלו
    ואת ההבטחה ‘מה יקרה לו ברגע שהוא יחליט להצטרף אלינו’
    כך לדוגמא אם אני מאמן כושר המדריך נערים לקראת גיוס
    אני לא אכתוב בכותרת:
    ‘אני יוסי מאמן כושר מעולה לנערים’
    אלא:
    ‘אם האימון שלי תגיעו לסיירת מטכ”ל’
    כותרת טובה קריטית להצלחת עמוד הנחיתה
    כי אחרת אף אחד לא יגלול הלאה וירשם 

    לכן, השקיעו מחשבה בכותרת קצרה שפוגעת בכאבי הלקוח ומציירת לו את התמונה מה יקרה והוא יחליט לצרף אתכם

  • וידאו
    מחקרים מראים שהצבת סרט וידאו בעמוד נחיתה מעלה את יחס ההמרה
    אפילו אם הגולש לא צפה בוידאו
    כלומר, עצם זה זה שיש וידאו הדבר כבר מגביר את האמון שיש לגולש בך ומגדיל את הסיכויים להפוך אותו ללקוח

3. מה לא לעשות כשמדובר בעמוד נחיתה?

  • חוסר התאמה בין עמוד הנחיתה לקמפיין
    אנשים מגיעים לדף הנחיתה שלך במרבית המקרים כחלק מקמפיין
    לדוגמא אם אני מוכר ציוד לימי הולדת ויצרתי מודעה שיש לי בלונים כחולים לימי הולדת
    חשוב שעמוד הנחיתה יעמוד בהבטחה הזאת ולא ישלח אותי לעמוד גנרי שבו יש את כל המוצרים שלי
  • עמודים ארוכים כאורך הגלות
    בקרב עסקים רבים רווחת הדעה שככל שהעמוד ארוך יותר כך הוא טוב יותר
    הדבר מגיע מתוך העתקה של דפי נחיתה בחו”ל
    במרבית המקרים, עמוד ארוך רק יבלבל את הגולש וימנע ממנו לבצע את הרכישה
    אז כמה ארוך צריך להיות עמוד נחיתה?
    עמוד נחיתה צריך להידמות לזמן שבו לוקח לך לשכנע אדם לרכוש את המוצר אותו המוכר
    אם לדוגמא אתה מוכר מוצר זול שעולה 99 ש”ח
    אין סיבה להטיש אותו בעמוד ארוך מאוד
  • מובייל/דסקטופ
    חווית הצפייה במחשב שונה מאוד בחווית הצפייה במכשיר הנייד
    כאן עמודים גדולים וארוכים יכולים להוות מעמסה
    מתוך תפיסה זאת Pagewiz היא מערכת שבה אתה בונה עמוד נפרד לגולשים במחשב ולגולשים בנייד
    כך שגם אם אתה משתמש במע’ אחרת
    חשוב לבדוק ולוודא שהעמוד שלך מובן ובנוי לצפייה בניידים
    כי בסופו של יום מרבית הגולשים יצפו בך מתוך הניידים

חשוב לדעת,

אין כאן נכון/לא נכון
והדבר היחיד שחשוב בדף נחיתה הוא אחוז ההמרה שלנו
לכן, חשוב מאוד וקל מאוד לבצע כל הזמן בדיקות והתאמות לעמודי הנחיתה שלכם ע”מ להביא אותם לאופטימיזציה
היתרון הגדול בדפי נחיתה שיצירת בדיקות שכאלה מעולם לא היה קל כל כך

אם הפוסט הזה עזר לכם
שתפו אותו עם חבר/ה

בהצלחה,

אסף