הקמפיין של אובמה לנשיאות ארצות הברית מסתמן כקמפיין המרתק והחשוב ביותר בתולדות המדיה האלקטרונית מאז ה-great debate הטלוויזיוני הראשון בין ניקסון לקנדי ב-1960.
אובמה השכיל להשתמש באינטרנט כמדיה שמסוגלת לא רק להגיע לעם האמריקאי אלא גם להניע אותו לפעולה ולסחוף אותו. ולהניע אותו לפעולה.

השימוש הנכון בבלוגים, עמודים רווי תוכן ב-יו טיוב ובשאר אתרי web 2, סרטונים ויראלים, קליפים ובעיקר תוכן איכותי שמגיע מהגולשים עצמם השאיר את כל המועמדים נגדו הרחק מאחור.
את הקמפיין הנוכחי של המועמד השחור הראשון בתולדות ארה”ב כבר מלמדים בכל בתי הספר לשיווק ופרסום ובחודשים הקרובים, לקראת הבחירות לראשויות המקומיות, יציפו את מסכי האינטרנט אין ספור אובמות קטנטנים בדרכם ללשכות הערים הגדולות ואחריהם כמבון המתמודדים לראשות הממשלה.

עד אז, המפלגה הדמוקרטית ממשיכה בקמפיין on-line מסיבי וקוראת לגולשי יו-טיוב להסביר בסרטון קצרצר ‘למה הם דמוקרטים’. הזוכה בתחרות (כן זו תחרות) יזכה בטיסה בכינוס המפלגה בדנוור, צילום סרט בסגנון ‘יום בחייו’ של אובמה והקרנת הסרט הזוכה במרכז הוועידה.

הגיע הזמן להודות לאובמה היקר על המהפכה בתחום ה-video online. הקמפיין הנוכחי מסמן את הפריצה הגדולה של הווידאו ברשת אל לב האימפריה החזקה בעולם- ארה”ב.
אז כן אובמה-yes we can
בבקשה: