האינטרנט הנו הכלי הפוסט מודרניסטי האידיאלי. לא נמצא עוד מדיה בה ניתן לערבב אין סוף  תחומים,ז’אנרים,תוכנות ורעיונות ע”מ להעביר את המסר בצורה החדה והאפקטיבית ביותר.

כך גם בפעילות הגרילה שהגיע מהאנדר-גראונד המחאתי פוליטי ואומצה בחום ע”י משרדי האינטראקטיב, חברות הקד”ם והמותגים הגדולים.

סוכנות הפרסום הברזיאלית DM9DDB החליטו לצאת לפעילות גרילה כחלק מקמפיין לסופר גלו.במסגרת הפעילות הדביקו עשרות מטבעות של ריאל למדרכה באחד הרחובות הסואנים בריו.
תגובות הרחוב תועדו במשך 24 שעות ב-4 מצלמות נסתרות והתוצאה הגיע ללמעלה מ-100,000 צפיות עם עליתה ליו-טיוב.

תבלו,