לא קל להיות חברה פיננסית בימים אלו של מיתון עולמי.

חברות שעד אתמול חיו את חייהם השלווים של הבועה הכלכלית נתקלים בכתף קרה מצד הלקוחות שבורחים מכל השקעה כספית שנראת מסוכנת בערפל הכלכלי של ימינו.

אז מה עושים? חושבים מחוץ לקופסה ומפרסמים אחרת- זורקים את הבחור הנחמד עם העניבה שייצג אותנו בימי השפע ושוברים את הראש כיצד למסמס התנגדויות ולהגיע לקהל חדש בדרכים אחרות.

לפני מס’ חודשים הצגנו כאן את קמפיין התינוקות של e-trade שנחל הצלחה מטורפת באמצעות השימוש המוסכל וההומוריסטי בתינוקות.

הפעם אנחנו מציגים את הקמפיין הויראלי לחברת היעוץ הפיננסית הגרמנית: Bontrust Finance, הסרטון שהופק ע”י חברת האנימציה Optix Kreation מכיל בתוכו את כל המרכיבים שמובילים עוד קמפיין לקמפיין ויראלי מנצח:

פיצוח קריאטיבי נכון (אנימצית אוריגמי גאונית), הומור, שימוש בסלבס (לינקולן, אליזבט ועוד…)וכמובן סקס (איך אפשר בלי סקס).

והכל מתחבר למסר פרסומי אחד: אנחנו יודעים כיצד להכפיל את הכסף שלך.

תוך 14 יום מרגע עליתו לאוויר זכה הקמפיין ללמעלה מחצי מיליון צפיות, אלפי תגובות שיצרו שיחה ערה בכל העולם לגבי הסרטון והחברה שעומדת מאחוריו.