בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשטף של קמפיינים ויראליים/גרילה שמוציאים את האנשים מהאולפן ומשתלטים על השטח הציבורי.

מה שהתחיל מאחת מסדרות הווידאו הראשונות והמצליחות ביו-טיוב- improve everywhere  המשיך עם פעולות גרילה המוניות דוגמת קמפיין הרקדנים בתחנת הרכבת בליברפול לחברת T-MOBILE הבריטית הגיע עכשיו גם לשיווק תוכנית הטלוויזיה החדשה של MC-HAMMER.

can’t touch this, הסרטון הויראלי ,בו משתלטים מאות עוברי אורח על חנות בגדים ב-L.A ומתחילים לרקוד לצלילי הלהיט הגדול של MC הגיע ל-450,000 צפיות תוך 5 ימים!!! מרגע עליתו לרשת, תוסיפו לכך את 750,000 העוקבים בטוויטר אחר mc ושיטפון האופנתי החדש של לובשי המכנסיים הזהובות ששוטף את הוליווד בתקופה האחרונה  ותבינו שגם תחנות הטלוויזיה הגדולות הפנימו את הכח העצום של המדיום האינטרנטי בכלל והפעילות הויראלי בפרט ע”מ להתחבר למסה של אנשים בצורה האפקטיבית, הזולה והמהירה ביותר.