web 2:0 : הצלחה ברשתות חברתיות

תהיות בעקבות המייל החודשי של חברת ההפצה GOVIRAL על הצלחה ברשתות החברתיות
פרסום מחקר התנהגות הגולשים ברשתות החברתיות של חברת FORESTER.

המחקר מזהה בצורה ברורה עלייה חדה בפעילות גולשים בכל האתרים החברתיים (facebook, youtube, twitter)
באירופה, ארה”ב ואסיה.

לטענתם, האנשים שמניעים את האתרים החברתיים והרשת בכלל הם יצרני התוכן-
(בלוגרים,יו-טיובים,פלקרים וכדומה..), יצרני התוכן (שמספרם ע”פ הסקר עולה מידי יום) משמשים כמגנט לגולשים.

בפורסטר מצביעים על העובדה הפשוטה שלפנינו נוצרו עשרות פלטפורמות פרסומיות חדשות, רוויות תוכן ושוקקת חיים.
רק המותג שיספק לגולשיו/לקוחותיו תוכן איכותי רציף 24/7 במס’ פלטפורמות במקביל
ייהנה מפירותיה של הרשת החברתית הגועשת.

בנוגע להרגלי הצפיה בוידאו ברשת-
המחקר מצביע על כך ש- 70% מזמן הגלישה היום מתבצע מול סרטי וידאו,
הגולש הממוצע צופה בלמעלה מ-9 שעות בחודש בסרטי וידאו ברשת.

יחד עם זאת, למרות הגידול המסיבי בקרב צופי הוידאו באינטרנט על פי המחקר
רק אחוז אחד מסה”כ הסרטים ביו-טיוב עובר את סף 5000 הצפיות!!!!!!

אז איך מובילים להצלחה ברשתות החברתיות?

לייצר ולייצר ולייצר ללא הפסקה סרטים שיופיעו בערוץ היו-טיוב ובשאר האתרים החברתיים.
לא להסתפק בסרטון אחד מושקע כל שיהיה.הרעיון
לייצר מאות סרטים (פשוטים וזולים)  שבסופו של יום יניבו (ביחד) מספר גדול של ציפיות

להלן מס’ מותגים  שמנהלים באופן חכם את פעילות הווידאו שלהם:

רשת HOME DEPO (קליק לערוץ ביו-טיוב) הדוגמה הפחות ‘זוהרת’ אך הטובה ביותר מבחינתי.

רשת home deop יצרה מעל למאה סרטים זולים,
פשוטים
בסגנון סרטי HOW TO ובכיכובים של עובדי החברה.
נכון להיום מאות אלפי גולשים צפו בסרטים השונים.

NIKE (קליק לערוץ ביו-טיוב) שיצרה עד היום מאות סרטים ופתחה מס’ ערוצים ביו טיוב

Sony (קליק לאתר) שמנהלת שיחה מתמדת עם קהל לקוחותיה באמצעות סרטי וידאו.

בירידה חדה מהעולם הגדול לארצנו הקטנטונת
רצינו להוסיף ולציין שני קמפיינים שהפקנו בשנתיים האחרונות:

הראשון: קמפיין לרשת אנקורי

השני: 20 סרטוני הדרכה למצלמות סטילס ווידאו מטעם חברת MDK ובכיכובים עובדי החברה.

נכון לרגעים אלה צפו בכל ערוץ ווידאו (אנקורי,MDK) מעל ל- 20,000 גולשים בכל ערוץ וידאו בנפרד

כל זאת ללא כל רכישת מדיה או כל שיטת הפצה אחרת!!!!

לקבלת הצעה מתאימה דברו אתנו

צוות נאנוק,

0773219090