סרטי הדרכה למחפשי עבודה עבור Manpower Israel

2015 תיזכר כשנה שבה כו…לם מותגים גדולים וקטנים הפנימו שהתוכן הוא המלך
בן אם זה תוסף חוסם הפרסומות (adblock) שהתפשט כאש בשדה קוצים
או הצלחתה חסרת התקדים של פלטפורמות תוכן דוגמת OutBrain שצמחו באופן אסטרונומי
עולם הפרסום הפנים שבכדי להיראות הוא צריך להיות כחלק מהתוכן ולא מצדדיו.

מתוך הבנה זו Manpower ישראל הזמינה מאיתנו 16 סרטי הדרכה בנושאים שמטרידים את קהל הלקוחות שלהם (מחפשי עבודה):
איך מנהלים משא ומתן על חוזה, כיצד מחפשים עבודה ברשתות חברתיות, איך בונים את עצמך כמותג, מה לובשים לראיון עבודה ועוד ועוד…

זאת ההפקה השנייה שאנחנו עורכים עבור מנפאוור.
בפעם הראשונה היה זה סדרה ויראלית מטורפת
ועכשיו אנחנו טיפה יותר מעונבים 🙂

את סרטי ההדרכה בנינו כשילוב של וידאו ואנימציה (שילוב מנצח שלאחרונה אנחנו משתמשים בו הרבה בנאנוק)
מנהלי מנפאוור היו אלה שהעבירו וכיכבו בסרטי ההדרכה:

 

יצירת סרטוני הדרכה שמעניקה תוכן רלוונטי וחשוב לקהל הלקוחות שלהם מסייעת למותג במס’ דרכים:

א. Seo-  הדרך הטובה ביותר לקדם את עצמכם בתוצאות החיפוש בגוגל וב-YouTube היא לייצר תוכן רלוונטי שהלקוחות שלכם מחפשים
ב. Engagment- תוכן איכותי בתצורת סרטי הדרכה תיצור מעורבות רבה מי צד חברי הקהילה שלכם בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות
ג. Relationship- מהות המותג היא יצירת מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלו, מערכת של הכרה ואמון ותוכן איכותי היא דרך נהדרת להשיג מטרה זו
ד. Personality- עצם זה שמנהלי ManPower עומדים במרכז סרטוני ההדרכה ולא שחקנים מקצועיים מעניק לכל הפרויקט נופח אישי שמעיד על מקצועיות ורצון כנה של המותג שלקוחותיו יצליחו.

מיתוג אישי ברשתות חברתיות- כך עושים את זה from assaf chemetz on Vimeo.

למידע נוסף ולשיחת ייעוץ חינם,

דברו איתנו

הנאנוקים