שנים שמנסים בטלוויזיה לייצר דיאלוג אמיתי בין התוכנית לצופה טלוויזיה אינטראקטיבית.

 הכפתורים הצבעוניים בשלט שלכם נולדו לשם כך, אני לא ממש הבנתי איך משתמשים בהם אבל הבנתי שאינטראקטיבי אמיתי זה לא.

ברשת כייצור אינטראקטיבי בניית וידיאו אינטראקטיבי פשוטה לעשייה, לתפעול ויוצרת דיאלוג אמיתי בינך ובין הגולש בצידו השני של הפס (ווידיאו צ’ט כבר אמרנו?)

בתקופה האחרונה אנו ניצבים בפתחה של מתקפת ווידאו אינטראקטיבית שלא נראתה מאז קמפיין התרנגול של burger king מ-2004 (איך שאנחנו מזדקנים)

הקמפיין הראשון שייך לחברת האינטראקטיב הלונדונית (זוכת קאן) leam mean fighting machine ותוכלו לראות אותו כאן .

והסרטון השני מסדרת ‘חפש את החתול’ כבש את האינטרנט בשבועות האחרונים:

נ.ב- מזל טוב לבמאי רועי ורנר שהגיע למחסום ה-7000000 צפיות ביו-טיוב על סרטו