שיווק עסקים קטנים-  ILOVELOCALCOMMERCIAL

מדובר במיזם חדש לשיווק עסקים קטנים באמצעות סרטונים ויראליים בארצות הברית:

I LOVE LOCAL COMMERCIAL (קליק לאתר) של צמד המוסיקאים/שחקנים/במאים Rhett and Link.

Rhett and Link .1

הצמד  Rhett McLaughlin ו- Link Neal הידועים יותר כ-Comedy Due
מכירים עוד מתקופת הינקות בגן חובה אי שם בקליפורניה
ואחראים לאחד הערוצים המוצלחים ומצחיקים ביוטיוב (קליק לערוץ ב-you tube).

2. I LOVE LOCAL COMMERCIAL

ILOVELOCALCOMMERCIAL.COM
הנו מיזם משותף של הצמד וחברת Microbilt המסייעת לעסקים קטנים

במסגרת המיזם לשיווק עסקים קטנים מציעים Rhett and Link
לבעלי עסקים  פרסומת רשת ויראלית חינם
מבויימת על ידם בכישרון ובחוש ההומור האופיני רק להם.

לאחר הפקת עשרות קליפים/פרסומות  אפשר לקבוע בביטחון
שהתוצאות מציגות הצלחה חסרת תקדים עם קליפים שעברו את רף שני מיליון הצפיות,
באזז מטורף ברחבי אמריקה ודרישה אין סופית לעוד ועוד פרסומות שכאלה.
המתבונן מהצד (אני לדוגמה) מקבל כאן הצצה לאמריקה אחרת-
לא אמריקה של המותגים הגדולים  אלא אמריקה של האנשים הפשוטים.

בעקבות ההצלחה הפורמט (פרסומות ויראליות של עסקים קטנים)
הפך לתכנית ריאליטי בכיכובם של צמד היוטיוברים

3. ומה אנו למדים מכך:

א. פרסום לכווווולם
בניגוד למדיה המסורתית-שם רק בעלי הממון יכולים לפרסם
מהפכת האינטנט מאפשרת אפשרויות פרסום נרחבות לכולם גם לעסקים הקטנים והבינוניים .

ב. צחוק בריא אבל לא רק
צחוק גם מוכר,שובר את הקרח ומקרב אותך לאין ספור לקוחות חדשים.
לי זה נראה טריוויאלי אבל מפגישות עם עשרות בעלי עסקים (קטנים כגדולים) אני מזהה בריחה מהומור כמו מאש
ודרישה  לרצינות יתר (שלא נאמר נפיחות יתר)
בקיצור…אם אינטל ומיקרוסופט מייצרות סרטים ויראלים משעשעים גם אתם יכולים.

ג. המדיום הוא המסר- עוד קלישאה לסיום, אבל מרשל מקלוהן הבין כבר לפני עשרות שנים שאתה מייצר משהו עבור מדיום מסוים
אתה צריך לדבר בשפתו של המדיום ולא לכפות את המדיום לשפה שלך כלומר באינטרנט דבר אינטרנטית.

משאיר אתכם עם הפרסומת לבתים הניידים של Cullman (מיליון צפיות) ולא לשכוח לקפוץ לאתר

יום פנאן,
הנאנוקים