רבות דובר על הקמפיינים הויראלים החברתיים של DOVE המפצירים בנו הלקוחות להתחבר ולאהוב את מי שאנחנו.

מהסרטון הויראלי של הדוגמנית שמשתנה מול עיני הגולש ממצבה הטבעי ועד תמונתה בשלט החוצות ועד סדרת הסרטונים הויראלים נגד תרבות הפרסום המערבית הדוחפת את ילדינו הרכים לעולם של אנורקסיה וניתוחים פלסטים (דוגמה לסרטון בתחתית הפוסט).

הסרטונים הויראלים והקונספט הקריאטיבי היוצא נגד עולם הדוגמנות, הפרסום ותרבות הצריכה בכלל ,זכו למליוני צפיות נכתבו במאות פוסטים וזכו לעשרות פרסים ותשבוחות.

בסרטון ויראלי שמדבר באותה שפה קולנועית כמו סרטוני dove –מזכירים לנו החברים הירוקים שתעשיית הסבונים כורתת מליוני עצים מידי שני ע”מ לייצר את שמן דקלים ממנו מפיקה חברת dove את מוצריה.

אז קבלו את הויראלי והויראלי בתגובה: (זהירות, תמונות קשות לצפייה)

נ.ב- ואיזה כיף שסוף כל סוף הגיע האניטרנט שמאפשר לנו הגולשים לנהל וויכוח גם דרך הווידאו.