המשבר הכלכלי בעולם טרף את הקלפים עבור כולנו.  

הרפלקס האנושי במצבים מאין אלו גורם לנו להסתגר, לחזור לאותם כלים מסורתיים ולהמעיט בסיכונים למרות שכולנו יודעים שחייבים לחשוב אחרת, לפעול אחרת, לבדוק אפיקים חדשים ולהעיז –

אבל..כמה מאיתנו באמת עושים את זה.   

קמפיין ווידאו אינטרנטי מאפשר לך להעיז ולדבר עם הלקוחות שלך בשפה אינטרנטית צעירה וחדשה, להניע אותם לפעולה וכל זה תוך כדי הוצאה כלכלית מגוחכת לעומת המדיה המסורתית ששימשה אותך עד עתה.  

דוגמה מצוינת לכך היא הקמפיין הנוכחי של חברת  e-trade. חברת ההשקעות הבינלאומית יוצאת כנגד כל חברות ההשקעה המסורתיות וממתגת את עצמה כחברת השקעות צעירה שמתאימה את עצמה למצב השוק הנוכחי.

ככזאת, e-trade יצאה בקמפיין וידאו ויראלי אחר. לא עוד איש נחמד ואפרורי בעניבה שמתחנף אלינו ע”מ שנצטרף אלא קבוצה של תינוקות (חברה צעירה כבר אמרנו) שצוחקים עלינו אנשי הכלכלה הישנה.

הקמפיין שמדבר אינטרנטית ומובל מתוך ערוץ ייעודי ב-you tube סחף אחריו מליוני גולשים תוך זמן קצר והפך לשיחת היום ברשת ובעולם ההשקעות ככלל. 

התינוקות של etrade הוכיחו את עצמם והשאירו מאחור את כל מתחריהם  חברות ההשקעה המסורתיות הרחק מאחור.

להלן סרטון הפספוסים של הקמפיין עם למעלה מ-2.5000000 צפיות: