גם השבוע פנה אלי אחד ממנהלי הקריאייטיב מאחת החברות הגדולות בתעשייה ואמר את המש’ האלמותי:

”אתה צריך להבין זה אינטרנט זה לא טלוויזיה. הלקוח לא ישים כסף גדול על ההפקה”.

איזה מזל שהחברים מחברת ההפקות לסרטים ויראלים MAD MEDIA יושבים בסן דיאגו ולא בבורסה בר”ג. אחרת הם יכלו לשמוע את התובנות של בכירי תעשיית האינטראקטיב בארץ ולא היה מייצרים את סרטון ההמשך לחברת הנעליים DC SHOES וסוברו:

Gymkhana TWO” גייקנה הוא שם אינדיאני המתאר מקום בו מתרחשות תחרויות .

סרטון ההמשך (הסרטון הראשון גרף לא פחות מעשרים מיליון צפיות) מכיל בתוך השבע וחצי דקות שלו כמות פעלולים שלא מביישת את כל סרטי האקשן שיצאו בקיץ האחרון ביחד.

מלבד כמות בלתי נתפסת של WOW הולך ומתגבר עד לסוף הסרט, אנחנו נתקלים כאן בבימוי, צילום, עריכה וכמובן עיצוב מוזיקלי מפנקים ברמה שלא רואים כל יום גם ע”ג המסך הגדול.אה כן, והסרטון גרף 7 מליון צפיות מרגע עלייתו לפני מס’ שבועות

אל תבינו אותי לא נכון, זה  לא שאנחנו מצפים שמעכשיו יתחילו להציף את שוק הווידאו בתקציב בלתי מוגבל (לא שזה רע ) וגם לא חסר דוגמאות של דברים מדהימים שעשו  בכלום כסף

אבל כולנו תקווה שבשנה הקרובה האסימון יפול סוף סוף ויבינו אנשי התעשייה הנכבדים את מה שלנו נראה אלמנטרי כלכך:

אין תחליף לתוכן טוב ולגולשים נמאס  שדוחפים  להם לגרון את אותם מסרים בדרך המשעממת, השקופה והנדושה מכולן (ע”ע באנרים).

ותוכן ווידאו טוב צריך את הזמן שלו ותקציבים נאותים ע”מ לאפשר לנו להפיק את הסרט שבאמת ייצר שיחה, באזז ויקדם את מוצר שלך .

שתהיה שנת של יצירה, שנה של אהבה ושלום

צוות נאונק