conan

זה לא סוד שהיום כבר לא מתבצעת חשיבה על תוכנית טלוויזיה בלי לערב את האינטרנט כבר בשלב הקריאייטיב הראשוני ובטח בשלב הפרומו.

הרי, הפרומו על שום מה? אם לא בכדי לייצר באזז שלפני העלייה לאוויר. ומה טוב מלייצר באזז מהרשתות החברתיות ובפרט רשת המבוססת על בידור (enterteiment) כמו היוטיוב..

דוגמא נפלאה לכך ראינו במשחק האינטראקטיבי שהכינו  לקראת עליית העונה החדשה של הרוצח הסדרתי DEXTER (קליק מומלץ ביותר)

ואפילו בארץ הקודש מזהים פעילות יח”צ ברחבי הרשת שבועות מס’ לפני שעולה התוכנית.

אבל, בפעילות ארוכה ומגוונת כלכך כמו לקראת עלית תוכנית ה-late night החדשה של קונאן או’בריין לא נתקלתי:

TEAM COCO :

httpv://www.youtube.com/watch?v=hSFbf0f4Ch8

בערוץ היו טיוב לתוכניתו החדשה של קונאן אנחנו לא מדברים רק על סרט ויראלי בודד (דוגמא למעלה) אלא על פעילות ייחודית ל-halloween, שידור חי, דו שיח מתמיד עם גולשים שמפנים לקומיקאי שאלות באמצעות הפייסבוק ובכלל מדובר בתוכנית אינטרנטית לכל דבר שעולה חודשים לפני התוכנית ומנהל שיחה שוטפת עם עשרות אלפי החברים/העוקבים שלה ברשת.

הערוץ (קליק לערוץ בטיובה) עלה במשותף עם הפעילות בשאר הרשתות החברתיות כבר בסוף יוני . עד היום נהנה אובריין מיותר מ-9,000,000 צפיות- סוג של כח הכרחי כשאתה עולה עם Late night חדש ברשת חדשה.

אם אתמול עוד דיברנו על האינטרנט יהרוג את הטלוויזיה היום אנחנו המדית  למדו להשלים אחת את השניה

התוכנית (דרך אגב ) תעלה ב-8/11

רק דברים טובים (ולא לשכוח לעשות לנו subscribe כאן למטה),

הנאנוקים