הויראלי לא מת, הוא פשוט בפריים טיים – קידום סרטוני יוטיוב

יוטיוב משנה סדרי עולם ומחברת את המדיה המסורתית (הטלוויזיה) לעולם החדש (הרשת).

מאחר שרכישת מדיה בפריים טיים הטלוויוני יקרה מאוד,
קצובה בזמן קצר ובכל מקרה
הפרסומת ששפכתם עליה מיליונים תמצא את עצמה מוקדם או מאוחר  ברשת,
ומאחר שהיום הלקוחות אינם כבר מסתפקים (ובצדק) בחשיפה בלבד
אלא רוצים את שאר ה-goodies שרק הרשת יכולה לספק
קרי:באזז,שיחה, אינטראקציה עם הגולש וכדומה יותר ויותר פרסומות טלוויזיוניות
בונים את עצמם כפרסומות ויראליות לכל דבר-
כלומר, פרסומות שימשיכו לצבור כח זמן רב אחרי שירדו מהאוויר הטלוויזיוני.

דוגמא טובה לכך היא הפרסומת של old spice (למעלה)
שהצליחה מעל ומעבר (מעל 8,000,000 צפיות בצינור)
עד שנהפכה לסדרה של סרטונים ויראלים בערוץ של האפטר שייב ביוטיוב (קליק לערוץ)

יוטיוב תחילה- קידום סרטוני יוטיוב

אך לא רק במשרדים הגדולים מחו”ל עסקינן,
מקאן אריקסון (הסניף הישראלי) גילתה בחודשים האחרונים את יוטיוב
והתחילה להשתמש בו פחות או יותר לכל קמפיין שהם מריצים.

לרוב הסרטונים עולים מס’ שבועות לפני הקמפיין הגדול ליצירת באזז ברשת.

עצם העובדה שקידום סרטוני יוטיוב מאפשר לקדם את הסרטים בצורה פשוטה,
זולה ויעילה באמצעות ה- promoted videos
התוכן שלך נחשף לעשרות אלפים (ולפעמים מאות אלפים)
שבועות לפני עליית הקמפיין הגדול בטלוויזיה- מעין הכנת הקרקע (אם תרצו) לבום הגדול בפריים טיים.

בדוגמה למעלה רואים סרטון ויראלי למשקה הישן והמגעיל (מה לעשות) שנדי

רוצים לדעת איך לכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון?
ולייצר נכס דיגיטלי בטלוויזיה הגדולה בעולם – יוטיוב?

הצטרפו לקורס הדיגיטלי המקצועי בארץ – יוטיובמניה

https://www.nanook.co.il/google

דברו איתנו

נשמח לשמוע מה דעתכם על קידום סרטוני יוטיוב