אחד הדברים הקשים והמפחידים ביותר הוא לייצר קמפיין ויראלי שנה אחרי שהקמפיין הקודם לאותו מוצר  זכה בכל פרס אפשרי והיגיע למליוני גולשים. 

כמו הפרק האחרון בסופרנוס או סיינפלד- הרף שהצבת גבוה כל כך שהרבה במאים מתמוטטים מגודל הציפיות (שלא נדע מצרות)

לפני פחות משנה הוציא משרד הפרסום fallon את סרטון הגורילה עבור חב’ השוקולד cadbury. הסרטון הרעיד את הרשת והפך ל-‘עליית מדרגה’ בחשיבה על סרטונים ויראלים ווידאו ברשת בכלל כעת, הם מוציאים את הסרטון השני .

קשה עדיין לדעת, האם הסרטון החדש יזכה לאותה הצלחה. אך מבחינת חשיבה קריאטיבית ושבירת מוסכמות וגבולות אפשר כבר להגיד שאינו נופל מימנו.

Agency: Fallon
Director: Tom Kuntz
Production Company: MJZ