5 שלבים להעברת מסר משכנע – מבוא
הילד מקולנוע עמל כפר סבא
ברוכים הבאים לשיעור הראשון מתוך 5 בסדרה- חמשת השלבים להעברת מסר משכנע
אם טרם נרשמתם לסדרה לחצו כאן .
במהלך חמשת השיעורים הקרובים הבאים תגלו כיצד ליצור מסגרת סיפורית שתוביל את האדם הנכון לעצור ולהקשיב לך.
בעולם בו אותו אדם נחשף לאלפי מסרים מידי יום מדובר במשימה לא פשוטה אבל אנחנו יכולים לה!
איך אנחנו יודעים?
כי, אנחנו כאן בנאנוק משתמשים באותם חמשת השלבים בכתיבת מאות סרטונים שיווקיים שהובילו למכירות במיליוני דולרים ללקוחות דוגמת (גוגל ישראל, איסתא, תנובה ועוד…) אבל אנחנו לא כאלה מיוחדים.
גם הבמאים הגדולים, המותגים המצליחים וחברות היוניקורן ששורדות שנים משתמשות באותם אלמנטים כדי להעביר את סיפור המותג ולגייס אליהם עוד ועוד לקוחות.
כך שלמידת חמשת השלבים דיוק המסר והתמדה תבטיח לכם:
- דיוק המוצרים שלכם
- הבנת הסיפור הנכון לספר קודם כל לכם
- עלייה במעורבות הגולשים, מכירות והצלחה שיווקית
בנוסף, הכנו לכם שאלון קצר שילווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך בניית הסיפור הנכון לכם.
אני גאה ומתרגש להעביר את הידע הזה הלאה ומודה לכם על האמון שנתתם לנו
מבוא: ילד קטן בקולנוע גדול
לפני שלוש שנים יצאנו לטיול משפחתי בפריז במסגרתו נסענו כל המשפחה ליורודיסני
ואני הייתי בשוק!
אתה רואה א.נשים (בעיקר נשים) מבוגרות עם חולצות ותחפושות של מיקי מאוס וסינדרלה
“איך למען השם אנשים מחוברים כל כך לסיפורים ויז’ואליים שהתפרסמו לפני יותר מ-70 שנה?”
כישרון, הומור היו שם בשפע אבל לא רק
כל סרטי דיסני ולמעשה 99% מהסרטים המצליחים בעולם מבוססים על אותם 5 אלמנטים בצורה זו או אחרת
הנה סרטוט סכמתי שלהם:
בחמשת השיעורים הקרובים נצלול ונפרק כל אלמנט ואלמנט לכתיבת הסיפור שלכם.
תעשו, תעשו, תעשו
אסף