וידאו  באינטרנט – נתונים מגמות ואיך נהנים מהמתוק מתוק הזה

כל מה שרציתם לדעת על וידאו באינטרנט וחשוב מכך, איך יוצרים סרטים שמגדילים את העסק

  1. זמן צפייה בממוצע ברשת  
  •  כ-10%  מהגולשים יפסיקו לצפות בסרט ב-10 שנ’ הראשונות מרגע עליתו,
  • אחרי דקה של סרט נישאר בממוצע עם פחות מ-50%  מהצופים שהתחילו לראות אותו.
  • זמן הצפייה בפייסבוק עומד על 3 שניות בלבד

מה זה אומר מבחינתנו היוצרים ובעלי עסקים שרוצים ליהנות מוידאו באינטרנט:

א. less is more:

אל תגרום לגולש שלך להתבלבל.

ספר לו את הסיפור שלך באופן הפשוט  והמבדר ביותר.

בניגוד למסך הגדול הקהל כאן אינו שבוי להפך,
בכל רגע נתון מחכים לו אין סוף סרטים אחרים

מצמוץ קטן והוא כבר במקום אחר- רחוק מאוד מהסרט שלך.

ב. זרוק את הפצצה מה יותר מהר

בלימודי תסריטאות בבי”ס לקולנוע לימדו אותנו שיש בידי במאי הקולנוע
כרבע שעה ע”מ לרתק את הצופה ולהניח את היסודות לסרט כולו.

בוידאו באינטרנט לעומת זאת הגולש מעניק לסרט שלנו 10 שנ’ של חסד בלבד (בפייסבוק ואינסטאגרם הרבה פחות)
לכן, ב-10 השניות הראשונות נפעיל עליו את התותחים הכי כבדים שלנו ע”מ לרתק אותו ולהשאיר אותו עד סופו.

ג.  ‘אבל הם לא יבינו-

הרבה פעמים בישיבה בחדר עריכה עם לקוח אני נתקל בטיעון הנ”ל- ‘תאריך את הקטע הגולשים לא יבינו’. אז זהו שלא.

לאחר דקה של סרט איבדת מעל למחצית הצופים שלך.
אחרי שלוש דקות של הסרט נשארת לבד.
בניגוד לדעה הרווחת הגולשים ברשת לא מטומטמים  הם מבינים מהר,
והיה ולא הבינו יקליקו ויצפו בסרט שוב-מה רע.

עדיף ע”פ סרטים ארוכים שהגולשים הבינו ונטשו מזמן.

 ד. 90 שניות או 180 מילה

דקה אחת זה הזמן האופטימלי לסרט ברשת.

ה. להבין את הסרט מבלי לשמוע אותו

97% מהגולשים יצפו בוידאו באינטרנט ובפייסבוק מבלי להפעיל את הסאונד
דאגו שהמסר שלכם יעבור בכותרות או בכל דרך יצירתית אחרת לגולש
גם מבלי להקשיב לכם.

לחצו כאן לצפייה במדריך שיווק בוידאו למתחילים
להזמנת סרטון- דברו אתנו

אסף חמץ והנאנוקים

0773219090