שיווק באינטרנט- שלושה כללי ברזל לאיך לייצר תוכן משובח באינטרנט

מהוא שיווק באינטרנט אם לא יצירה של תוכן:

תוכן חדש יקדם אותך בגוגל. תוכן טוב יגדיל את כמות האינטראקציות – הלייקים והשיתופיים בעמוד הפייסבוק שלך.

בקיצור, התוכן הוא המלך  השאלה  איך עושים אותו טוב.

בסרט הבא ניסינו לקמט את כל נושא התוכן לכדי שלושה כללי ברזל שמייחדים את כל הסרטים שלנו שיצרו את ה-ROI הגדול ביותר סביבם.

לעצלנים שביננו יש סיכומון קטן אחרי הסרט ובוחן (סתם)

שלושת הכללים הם:

1. פשטות- Keep it simple stupid

החוק הראשון בבניית אתרים אומר- ‘אל תיתן לגולש להתבלבל’ –   בכל רגע עומדים בפני הגולש אינספור אלטרנטיבות חלקן הגדול קורצות/פשוטות יותר.

לכן,  בשנייה שהגולש ירגיש שהוא מסתבך הוא פשוט ינטוש אותך ויעבור הלאה

אנחנו בנאנוק  רואים בפשטות כפילוסופיה כדרך עבודה – מרבית העבודה שלנו היא לקחת את המסר ולהשיל ממנו את כל השכבות המיותרות עד שמגיעים למהות-  לרמה הכסיסית ביותר שלה המסר.

תהליך זה צריך להתבצע כבר משלב החשיבה על המוצר, דרך בניית הבריף והגדרת המטרות ועד סוג האנימציה או הסרט שנפיק.

סטיב ג’ובס זצ”ל אמר : ” פוקוס זה מה שאתה מחליט לא לעשות “ אנחנו אומרים ‘גם וגם זה מגמגם’ 

2. רגש אותי-

מחקרים מוכיחים שגולשים אוהבים לשתף תוכן שריגש אותם.

מאחר שעמוד הפייסבוק הפך כבר מזמן להיות  חלון הראווה בו אני מציג את המיתוג שלי. כלומר לא מי אני (זה לא מעניין אף אחד) אלא מי אני רוצה שיחשבו שאני הגולשים תמיד יעבירו תוכן שהם הזדהו איתו או במילים אחרות העביר בהם איזה סוג של רגש.

באופן ספציפי סרטים (התחום שלנו) הוא תחום שפונה לאמוציות ולא לרציונל- אנשים לא משלמים כסף לקולנוע ע”מ ללמוד משהו חדש הם מצפים שיבדרו אותם ללמוד אפשר גם בספריה העירונית.

לכן חשוב מה אתה רוצה שהגולש ירגיש ולא מה אתה רוצה שיחשוב .

3. Surprise Surprise

כמאה שעות של סרטים עולים מידי דקה ליו טיוב- זו התחרות שלך.

איך תשרוד אותה אם לא תפתיע את הגולש ותשמור אותו תמיד דרוך על קצה הכיסא ממתין להפתעה הבאה שתנחית עליו

לאחרונה אנחנו מזהים המון סרטים עם שמות כגון ’50 התמונות שלא יצאו לך מהראש’ , ‘הסרט הזה ישנה לכם את החיים’ וכדומה….

אנחנו חיים בעולם רווי בתוכן עם סף ריגוש גבוה מתמיד

אז איך אתה מתכוון לרגש אותנו?

שיווק באינטרנט

הנאנוקים