שיווק בוידאו- המותגים שעשו את  2013 ביו טיוב

שיווק בוידאו

 

2013 תזכר כשנה בא נפל האסימון למותגים הגדולים בארץ ובעולם ששיווק בוידאו ברשת היא הדרך הטובה ביותר להגיע למסה של אנשים במינימום זמן ולהניע אותם לפעולה

ולא רק ביו טיוב השנה   אינסטגרם, טוויטר ולאחרונה גם פייסבוק יצאו עם פתרונות וידאו למפרסמים שמאיימים לנגוס במתוק מתוק הזה שנקרא שיווק בוידאו ובהגמוניה של גוגל. 

אם ב-2005 נולדה יו טיוב , ב-2009 עולם השיווק בוידאו עשה קפיצה אדירה בזכות רוחב פס גדול הרבה יותר רק השנה ב-2013 (4 שנים אחר כך) כל המותגים הגדולים קפצו על העגלה הזאת.

כמידי שנה uruly video media   חלקו פרסים למותגים שהסרטים שלהם זכו לכמות הגדולה ביותר של שיתופים ומעורבות גולשים (שימו לב כמות שיתופים ולא צפיות!!!).

לפני שקופצים למספרים ולזווית הישראלית חשוב לי להבהיר דבר אחד:

 אף סרט לא נכנס לרשימה ע”י כך שהעלו אותו ליו טיוב והוא הפך לתופעה ויראלית בן לילה.

מדובר בתכנון מדיה מדויק מתוך ומחוץ ליו טיוב ע”מ להקים  בסיס רחב של צופים שיכולים לשתף את הסרטון ולהביא אותו למיליוני צפיות. אחרי ששמנו את זה  מאחורינו אפשר להמשיך לרשימה:

 הסרטים המצליחים/ויראליים  של 2013

1. הסרט הויראלי ביותר ל-2013 הוא:  Dove – Real Beauty Sketches

httpv://youtu.be/XpaOjMXyJGk

ניסוי פשוט שיצר שיחה ויראלית ששטפה את הרשת עם קרוב ל-150,000 לייקים. בסרטון dove ממשיכים את קו המותג שחוקר את מושג היופי כקונטרה לעולם הדוגמנות

2. סרטון נוסף ראוי לציון שייך לחברת הביטוח Geico

httpv://youtu.be/kWBhP0EQ1lA

חברת ביטוח שחרטה על דגלה לחשוב מחוץ לקופסה ומביאה מבט מרענן ומשעשע בטח בתוך העולם האפרורי של הביטוח

ובזכות כך זכה לקרוב ל-5,000,000 שיתופים לסרטון

3. Test drive של פפסי

httpv://youtu.be/Q5mHPo2yDG8

יגאל שילון צדק!!! ז’אנר המתיחות עשה השנה קאמבק אדיר עם עשרות סרטים ומיליוני צפיות.

המפתיע והמצליח שבהם שייך דווקא לחברת המשקאות פפסי עם קרוב ל-4,000,000 שיתופים

המותגים המצליחים ביותר ביו טיוב לשנת 2013:

שיווק בוידאו המותגים המצליחים ל-2013

 הזווית הישראלית:

פרסומות ה- true view  של יו טיוב (פרסומות פרה רול לפני הסרטון עצמו) זכו בשנה החולפת להצלחה גדולה בקרב המפרסמים הישראלים.

קמפיינים וערוצי יו טוב מושקעים של לאומי ובזק עלו בחודשים האחרונים אך שני הפעילויות הטובות ביותר של השנה שייכות לעניות דעתי ל:

מש’ הפרסום teenk ומילקי בפעילות מבוססת תוכן גולשים  (קליק לפעילות)

וכמובן, באומן וברנפלקס פינוקים עם הסרטון המצחיק ביותר של השנה

httpv://youtu.be/Xb9xlKmdLXA

 

שתהיה לכולנו שנה מפנקת,

מהנאנוקים 🙂