סרטי תדמית לעסקים – איך עושים את זה נכון?

 

אם יש משהו שאני נזהר ממנו כמו באש כשזה מגיע לקריאייטיב והפקת סרטים לרשת זה תרבות הגם וגם

הגם וגם זה הרעה החולה של עולם הפרסום.

בשנייה שהלקוחה אומרת ‘כן, אבל אני רוצה גם את זה וגם את וגם….’ אתה יודע שבסופו של יום כמו בחיים כך גם בסרט אתה הולך להתפשר

ההבדל היחיד הוא שבאינטרנט הקהל סובלני הרבה פחות.

בסרטי תדמית לעסקים הדבר שונה לחלוטין

סרט תדמית נוצר כתוצאה מערמה של מסרים שנערמו על השולחן וצריך לאגד אותם לכדי מוצר אחד

או בעקבות ארוע שעומד בפתח.

כך שבהפקת סרט לרשת אנחנו שוברים את הראש איך לספק את הסיפור בצורה הפשוטה והברורה ביותר,
בסרטי תדמית לעסקים האומנות האמיתית היא איך דוחסים כל כך הרבה מסרים בסרט אחד ועדיין מחזיקים את הקהל מרותק למסך (בדרך כלל מדובר במסך ענק) למשך מס’ דקות.

בסרט תדמית שעשינו ל-HP (קליק לסרט) נדרשנו לדחוס כ-30 מסרים לתוך סרט הקצר מ-2 דקות ואת זה ניסינו לעשות ללא קריינות / ראיונות

הפעם, לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שחולשת על 11 תחנות רדיו, שתי זכייניות ושני ערוצי הטלוויזיה המסחריים נדרשנו לחבר בין עבודת הרשות, לירושלים למדינת ישראל כולה

והכל לקראת כנס Epra הבינלאומי שייערך בירושלים ביולי הקרוב

צפו בסרט שהפקנו ונשמח לשמוע האם לדעתכם עמדנו במשימה:

הפקה: נאנוק מדברים וידאו : לפ”מ, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו