האם הסרטונים שאני עושה חייבים להיות מקצועיים?

מקצועי/אסתטי זאת השאלה וגם מה למדתי על המילה חייב המון בעלי עסקים פונים אלי עם שאלה דומה: ‘אני מבינה שוידאו זה חשוב אבל אני בכלל מדריכת יוגה, האם הסרטונים שאני […]

קראו עוד...
סדנת עריכה סרטונים חד פעמית בקמטסיה

סדנת עריכת סרטונים חד פעמית. סדנת חובה לבעלי עסקים שרוצים לבלוט מעל המתחרים
ולגלות איך הופכים גולשים ללקוחות. כל הפרטים בפוסט

קראו עוד...
איך לספר סיפור טוב

סיפור טוב דורש אויב חזקאבל אנחנו העסקים תמיד מנסים להצניע את האויב שלנולהקטין ולהעלים אותו זאת טעות!

קראו עוד...
למה סרטון התדמית היפה שעשית כבר לא עובד ומה כן

סרטון התדמית היפה שעשית זה שאתה כל כך אוהב כבר לא עובד היי בעל עסק, יש לי בשורה קצת מצערת היום עבורך סרטון התדמית היפה שעשית עם הצלם, הבמאי והמאפרת […]

קראו עוד...
יצירתיות בעסקים – איך להגדיל את העסק בעזרת חשיבה יצירתית?

אין צורך להמציא יש מאין, אין צורך להיות פיקאסו, קבלו רשימה של כלים, מחשבות ורגשות להצמחת העסק בעזרת חשיבה קריאטיבית ויצירתיות בעסקים

קראו עוד...
איך תשפר את התקשורת עם הלקוחות שלך עוד היום?

כל מעבר של כסף מיד ליד בין אם זה קפה בשישה שקלים בקופיקס
או רכישת צוללת במיליוני דולרים
עוברת דרך מילה אחת : אמון  (Trust)

‘אני נותן בך אמון שתמורת השישה שקלים שלי תכין לי את כוס הקפה שאני רוצה’
בפוסט זה תגלו שיטה אחת מנצחת
איך ניתן לשפר את התקשורת עם הלקוחות ולבנות אמון מבלי להוציא המון כסף או לבזבז המון זמן?

קראו עוד...
יאללה, יש עוד אלף כמוך!

יש עוד אלף כמוך – שיווק בעולם החדש אם אתם מבוגרים (שלא נגיד זקנים) כמוני אתם בטח זוכרים את הפרסומת הזאת צילום שחור לבן, גבר  מצולם מהגב כשהוא מדבר בטלפון […]

קראו עוד...
שארם א-שייח חזרנו אלייך- החזרה לסיני שיווק בעידן הפרה הסגולה

הו שארם א-שייח חזרנו אלייך- החזרה לסיני   אוי סיני אהובתי, חול צהוב, ים סוף כחול שקט פלאטה, מדבר וחושה כ- 100,000 ישראלים מאושרים חצו את קו הגבול בטאבה ועשו […]

קראו עוד...
איך מצלמים סרטון על רקע שחור? הדרכה בוידאו מאת אסף חמץ

רקע שחור מעניק לסרט נופח דרמטי שגורם לאנשים להקשיב לך והיופי היא שכל כך קל להכין סרטונים על רקע שחור אצלכם בבית, כך תעשו את זה נכון שלב אחר שלב

קראו עוד...
איך לעשות סרטונים שאשכרה יגדילו לך את העסק?

5 טיפים שילמדו אתכם איך להתחיל לעשות סרטונים שיגדילו לכם את העסק

הטיפ הרביעי הוא: דמיינו שהלקוח הבא שלכם נמצא בצד השני של העדשה
ודברו אליו ישר אל תוך הלבן של העין.
לחצו וגלו מה ארבעת הטיפים האחרים

קראו עוד...

העמוד הבא »

דברו אתנו