סרטון גיוס תרומות עבור ALSA – יום בחייו של אביחי קרמר

היה לנו הכבוד והעונג להפיק סרטון לגיוס תרומות ל- ALSA העמותה הגדולה בעולם למציאת תרופה למחלת ניוון השרירים ALS

קראו עוד...
הפקת סרטונים לעו”ד מורן חן הראל עם לינוי בר גפן

10 סרטוני ערך לעו”ד מורן חן הראל בנושא ‘ייפוי כוח מתמשך’ ואפוטרטפסות

קראו עוד...
האם הוידאו סטוריטלינג שלך פשוט?

‘אתה לא תבין אתה לא מההיי-טק’ 3 סיבות מדוע תשובה ‘לא אינטילגנטית’ שכזאת מונעת מהחברה שלך להגיע לפוטנציאל האמיתי שלה,
ואיך תבדוק האם הסטוריטלניג שאתה מספר מספיק ברור כך שנוכל להעביר אותו הלאה ולצמוח.

קראו עוד...
נקודת השבירה שצריך להזהר ממנה בדרך ליצירת נוכחות דיגיטלית

כל עסק שיוצר נוכחות דיגיטלית מכיר את נקודת השבירה הזאת
היא מתרחשת בדיוק ברגע שאתה חושב שהגעת לפסגה ואז שוב אתה מוצא את עצמך בנקודת ההתחלה. כך תתגברו עליה

קראו עוד...
השומנים שמפריעים לעכל את סיפור המותג שלך – וידאו סטוריטלינג

ברגע שהלקוח מסתבך הוא חותך. מהם אותם רצועות השומן שמפריעות לצופה לעכל את הסיפור מותג שלך ומובילות אותו לברוח
כיצד נזהה ונחתוך אותם בכדי ליצור סטוריטלינג ברור, חד וויז’ואלי – צפו בסרטון

קראו עוד...
סטוריטלינג – מרכיב חיוני בכל סיפור טוב

האדם הממוצע נחשף ל-3000 מסרים פרסומיים ביום. הדרך היחידה לתפוס את תשומת ליבו
היא ע”י סטוריטלינג- סיפור חד שחודר לו ללב ומוביל אותו לפעול. מהם 5 השלבים לבניית סיפור מותג אפקטיבי?

קראו עוד...
שיווק בטיקטוק – 5 דברים שלא ידעתי על שיווק בטיקטוק

5 דברים שלא ידעתם על שיווק בטיקטוק
וגם איך ענת טל הגיע מביישנות מצלמה לעשרות אלפי צפיות בטיקטוק בחודש אחד

קראו עוד...
האם העסק שלך הוא אקמול או ויטמין?

האם העסק שלך אקמול או ויטמין?
95% מהעסקים טועים בתשובה לשאלה הזאת

קראו עוד...
מהי צביעת קהל בפייסבוק? (וידאו)

מהי צביעת קהל בפייסבוק? איך הפרסום של פייסבוק עובד ואיך כל זה קשור לסרטוני וידאו?

קראו עוד...
סיפור הצלחה- מאפס עבודה בקורונה לקהילה מצליחה בעזרת וידאו

כיצד מותק מדריך הטיולים הגיע מ-0 עבודה בתקופת הקורונה לקהילה משגשגת של מטיילים בעזרת וידאו והתמדה – סיפור הצלחה

קראו עוד...

העמוד הבא »

Call Now Buttonדברו אתנו