סרטים לעמותות- על מלכ”רים והצלחה ויראלית

  סרטים לעמותות- על מלכ”רים והצלחה ויראלית   (מתוך סרטון לעמותת ‘מעלה’ שיצרנו) בשנים האחרונות אנחנו פוגשים יותר ויותר עמותות ומלכ”רים שעומדים בתור למשרדי הפרסום ע”מ שיפיקו עבורם פרסומת חינם […]

קראו עוד...
הנוסחה הסודית להפוך סרטון שיווקי לסרטון ויראלי

 איך להפוך סרטון שיווקי לסרטון ויראלי   בעוד שמחירי המדיה הולכים וגדלים הפקת סרטון שיווקי שיהפוך לויראלי היא חלומו של כל סמנכ”ל שיווק או מנהל עסק הרי מי לא רוצה […]

קראו עוד...
מיזם חדש לשיווק עסקים קטנים-  קמפיין ויראלי

שיווק עסקים קטנים-  ILOVELOCALCOMMERCIAL מדובר במיזם חדש לשיווק עסקים קטנים באמצעות סרטונים ויראליים בארצות הברית: I LOVE LOCAL COMMERCIAL (קליק לאתר) של צמד המוסיקאים/שחקנים/במאים Rhett and Link. Rhett and Link […]

קראו עוד...
סרט תדמית ויראלי לירושלים

סרט תדמית ויראלי שיצרנו
עבור לפ”מ ומשרד התיירות בעיריית ירושלים- לחצו לצפיה

קראו עוד...
האינטרנט מדבר וידאו- נתוני צפייה בוידאו באינטרנט

האינטרנט מדבר וידאו- נתוני צפייה בוידאו באינטרנט מס’ צופי הוידאו ברשת הוכפל בשלוש השנים האחרונות רבות  דובר (גם אנחנו) על האפקטיביות והעוצמה של וידאו ברשת. מחקר חדש שסוקר את הרגלי […]

קראו עוד...
web 2:0 : על הצלחה ברשתות חברתיות

web 2:0 : הצלחה ברשתות חברתיות תהיות בעקבות המייל החודשי של חברת ההפצה GOVIRAL על הצלחה ברשתות החברתיות פרסום מחקר התנהגות הגולשים ברשתות החברתיות של חברת FORESTER. המחקר מזהה בצורה ברורה […]

קראו עוד...
יוטיוב תחילה – קידום סרטוני יוטיוב

הויראלי לא מת, הוא פשוט בפריים טיים – קידום סרטוני יוטיוב יוטיוב משנה סדרי עולם ומחברת את המדיה המסורתית (הטלוויזיה) לעולם החדש (הרשת). מאחר שרכישת מדיה בפריים טיים הטלוויוני יקרה […]

קראו עוד...
ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה

 ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה לקראת החג בו כולנו מצווים לראות את עצמנו כאילו אנחנו יצאנו ממצרים החלטתי להתמקד בפוסט הנוכחי לא בסרטים שעשו לי את זה השבוע […]

קראו עוד...
איך עושים סרטון ויראלי? 3 טיפים שיגרמו לאנשים ללחוץ על SHARE

אז מה הנוסחה ליצירת סרטון ויראלי? אם יש נוסחה שכזאת בכלל?

שאלה זו, שמעסיקה בחמש השנים האחרונות כל יוצר/משרד פרסום/מותג שחי את האינטרנט, הופנתה לג’יימי וויקינסון (Jamie Wilkinson)- אחד ממחונני הווידאו ברשת, המדען הראשי בתוכנית ‘know your Meme’ וחבר בצוות ה-Rocketboom (קליק).

בגדול, התשובה היא כמובן לא. אך וויקינסון העניק מס’ אבחנות ששווה להתעקב עליהם:

קראו עוד...
10 הסרטים הכי ויראלים בהיסטוריה

מה ניתן ללמוד מעשר הסרטים הכי מצליחים ברשת בכל הזמנית על התופעה הוירלית, על יו טיוב והכי חשוב על עצמנו?

קראו עוד...

העמוד הבא »

דברו אתנו