ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה

 ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה לקראת החג בו כולנו מצווים לראות את עצמנו כאילו אנחנו יצאנו ממצרים החלטתי להתמקד בפוסט הנוכחי לא בסרטים שעשו לי את זה השבוע […]

קראו עוד...
אל תשאירו את יו טיוב מחוץ לתקציב 2012

כתבה זו מטרתה לפקוח את העיניים ולהאיץ אותך לקפוץ על העגלה ששועטת ל-‘דבר הבא’.

להלן 5 אקסיומות פשוטות וידועות מדוע אסור לך להשאיר את יו טיוב מחוץ לתקציב השיווק של 2012.

קראו עוד...

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשטף של קמפיינים ויראליים/גרילה שמוציאים את האנשים מהאולפן ומשתלטים על השטח הציבורי. מה שהתחיל מאחת מסדרות הווידאו הראשונות והמצליחות ביו-טיוב- improve everywhere  המשיך עם פעולות גרילה המוניות […]

קראו עוד...

ויראלי עדכני, זול  וגאוני לאתר ebay.

קראו עוד...

לפעמים, מרוב העיסוק במלחמת הקיום אני שוכח את העוצמה של הפעילות הויראלית ברשת להניע קהלים שלמים למטרה חברתית נקייה משיקולים כלכלים, העוצמה לייצר וויכוח אמיתי ובאמת ובתמים להוביל לשינוי. קבוצה […]

קראו עוד...

הגיע הזמן לצעוק את האמת. ה-iphone (ויסלחו לי כל הפלצנים ששולפים אותו כמו  סמל פאלי בכל מקום) הוא כישלון. לא נח לשימוש, over אפליקציות ששכחנו שבסה”כ מדובר בנייד, בטריה שנגמרת […]

קראו עוד...

האינטרנט הנו הכלי הפוסט מודרניסטי האידיאלי. לא נמצא עוד מדיה בה ניתן לערבב אין סוף  תחומים,ז’אנרים,תוכנות ורעיונות ע”מ להעביר את המסר בצורה החדה והאפקטיבית ביותר. כך גם בפעילות הגרילה שהגיע מהאנדר-גראונד המחאתי […]

קראו עוד...

רבות דובר על הקמפיינים הויראלים החברתיים של DOVE המפצירים בנו הלקוחות להתחבר ולאהוב את מי שאנחנו. מהסרטון הויראלי של הדוגמנית שמשתנה מול עיני הגולש ממצבה הטבעי ועד תמונתה בשלט החוצות ועד […]

קראו עוד...

דברו אתנו