
סרטים לעמותות- על מלכ”רים והצלחה ויראלית (מתוך סרטון לעמותת ‘מעלה’ שיצרנו) בשנים האחרונות אנחנו פוגשים יותר ויותר עמותות ומלכ”רים שעומדים בתור למשרדי הפרסום ע”מ שיפיקו עבורם פרסומת חינם […]
קראו עוד...
איך להפוך סרטון שיווקי לסרטון ויראלי בעוד שמחירי המדיה הולכים וגדלים הפקת סרטון שיווקי שיהפוך לויראלי היא חלומו של כל סמנכ”ל שיווק או מנהל עסק הרי מי לא רוצה […]
קראו עוד...
איך פותחים ערוץ ביוטיוב ? צפו בסרטון ההסבר שלב אחר שלב מתוך הקורס הדיגיטלי YoutubeMania (לחצו כאן לפרטים נוספים על הקורס) הרצאה שנתתי לפני מס’ שבועות לפני מנהלי מדיה חברתית […]
קראו עוד...
איך לעשות סרטוני עשה זאת בעצמך DIY בימים הקרובים אני יעלה לבלוג את הבחירה הרשמית שלי במועמדים הסופיים של כל הקרמה דלה קרם, הדובדבן שבקצפת של מה שקרה ברשת בשנה […]
קראו עוד...
הויראלי לא מת, הוא פשוט בפריים טיים – קידום סרטוני יוטיוב יוטיוב משנה סדרי עולם ומחברת את המדיה המסורתית (הטלוויזיה) לעולם החדש (הרשת). מאחר שרכישת מדיה בפריים טיים הטלוויוני יקרה […]
קראו עוד...
ארבעה קמפיינים חברתיים ויראליים שחשבו מחוץ לקופסה לקראת החג בו כולנו מצווים לראות את עצמנו כאילו אנחנו יצאנו ממצרים החלטתי להתמקד בפוסט הנוכחי לא בסרטים שעשו לי את זה השבוע […]
קראו עוד...
אז מה הנוסחה ליצירת סרטון ויראלי? אם יש נוסחה שכזאת בכלל?
שאלה זו, שמעסיקה בחמש השנים האחרונות כל יוצר/משרד פרסום/מותג שחי את האינטרנט, הופנתה לג’יימי וויקינסון (Jamie Wilkinson)- אחד ממחונני הווידאו ברשת, המדען הראשי בתוכנית ‘know your Meme’ וחבר בצוות ה-Rocketboom (קליק).
בגדול, התשובה היא כמובן לא. אך וויקינסון העניק מס’ אבחנות ששווה להתעקב עליהם:
קראו עוד...
על קידום ושיווק מוזיקאים באינטרט
אחי המוזיקאים כש-7 מתוך 10 הסרטונים הויראלים ביוטיוב הם קליפים מוזיקאים- זאת ההזדמנות שלכם לשבור את תקרת הזכוכית

מה ניתן ללמוד מעשר הסרטים הכי מצליחים ברשת בכל הזמנית על התופעה הוירלית, על יו טיוב והכי חשוב על עצמנו?
קראו עוד...