ניו מדיה ופרינט נפגשים – איך למשוך לקוחות לביתן שלך בתערוכה

הגעתם לתערוכה, עשרות ביתנים ,כולם משדרים פחות או יותר את אותו הסרט ונראים אותו הדבר . רק מביתן אחד מבצבצת ערימה של ספרים מושקעת- מה לא תתקרבו?

הרעיון נולד במוחו הקריאטיבי של הלקוח (Pascal Group) בשנייה שקיבל את הסטורי בורד לסרט קיס שהזמין:

הסטורי בורד:

הסטורי בורד הוא שלב אחד לפני הפקת האנימציה שבו אנחנו מפרטים ללקוח מה עומד להתרחש בכל סצינה וסצינה וכאשר עומרי סמנכ”ל השיווק של פסקל נתקל בו לראשונה , נורה קטנה נדלקה במוחו והוא חדש  ‘רגע אחד,  זה ממש נראה כמו ספר’. 

כך נולד ספרון המבוסס על התסריט שכתבתי והאיורים שציירנו לסרט כ- give away מקסים לתערוכות עסקיות שפסקל משתתפת בהם.

בעולם בו הלקוחות רגילים רווים באינפורמציה ופיתויים, שהמתחרים שלך עושים בדיוק את אותם סוגי סרטים  מתנה מחוץ לקופסה דוגמת ספר, שנראה כמו ספר ילדים, תמשוך לקוחות ישירות לביתן שלך.

אני מאמין שלזה התכוון המשורר שאמר ‘אם יש לכם לימון תעשו לימונדה’

הספרים ד”א הודפסו במאות עותקים ונחטפו כמו לחמניות חמות תוך שעות מרגע פתיחת התערוכה.

מזל שהסרט שהפקנו להם ישאר לעוד שנים :

לפרטים נוספים על ספר+סרט לתערוכה

דברו איתנו,

הנאנוקים

0773219090

נ.ב- בתמונה הקטנה אלמה חמץ (היורשת) מחזיקה במוצר

למשוך לקוחות