פרסום ביוטיוב

הצעקתה- יו טיוב מובילה ליותר מכירות מכל רשת חברתית אחרת

האמת גם אני הופתעתי,

מחקר חדש מבית AOL חקר 15,000,000 שיחות ברשת ו-500,000,000 קליקים והתפרסם בבלוג השיווקי המוביל ClickZ מוכיח מעל כל ספק:

מכירות ביו טיוב הם הכלי הטוב ביותר ביחס לשאר הרשתות החברתיות (פייסבוק ד”א הגיע למקום השני) .

המחקר שהתמקד אך ורק בפרסום ממומן בפלטפורמות קרי  True View ביו טיוב (פרסומות לפני הסרטים ביו טיוב ) או Facebook ads חילק את תהליך המכירה למס’ המעגלים:

מהמעגל הראשון המתייחס ליכולת הפלטפורמה לחשוף את המוצר שלך לראשונה לקהל ועד המעגל האחרון המתייחס לסגירת המכירה.

במעגל השני – השיח השוטף עם הגולש פייסבוק ולינקאדין הוכיחו עדיפות ברורה.

מכירות ביו טיוב

לחברות כמו OralBrush או One Dollar Shave שהפכו מרעיונות לעסק שמגלגל מיליונים בזכות יו טיוב הנושא לא חדש.

העניין שבארץ לפחות, ההתייחסות ליו טיוב ע”י המותגים הגדולים היא במקרה הטוב כגרסה אינטרנטית של הטלוויזיה בה מקצרים את הפרסומות המשוקעות ל-15 שנ’ ודוחפים כ-True View  לפני הסרטים או כמדיום ויראלי בלבד דוגמת ההצלחה של דנית הזמרת של ברנפלקס תלמה.

מחשבה שכזאת מנצלת רק מעט מהמדיום היו טיובי מצד אחד ומבזבזת זמן וכסף רק בפלטפורמות חברתיות אחרות שלא מסוגלות להעניק לך את החשיפה שאתה זקוק/רוצה בה.

One Dollar Shave דוגמא לקמפיין מושלם ברשתות חברתיות :

קליק למחקר המלא.