הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא לבורגס!!!

שמחים, גאים ונרגשים לבשר לכם (באיחור אופנתי) על קמפיין הקיץ של איסתא ‘הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא’ (קליק לערוץ הפעילות ביוטיוב) – הפעילות כולה מנוהלת ע”י עבדכם הנאמן הקרח עם החץ על הראש וחב’  Nanook.

במסגרת הקמפיין, שעלה לפני כשלושה שבועות, נדרשים הגולשים לצלם את עצמם רוקדים לצלילי ה-‘יאללה בלאגן’ (מילים ולחן- פז ייני) לעלות את הסרטון ליוטיוב ולתייג אותו תחת הכותרת : “הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא’

סרטון הגולשים עם המס’ הרב ביותר של הצפיות זוכה בחבילת נופש ל-5 חבר’ה לבורגס

את הקמפיין מוביל אלעד צפני בוגר ‘האח הגדול’

הרעיון שעומד מאחוריו פשוט, לייצר תחרות שתהפוך את המשתתפים לשגרירים שיפיצו את המסר שלנו בדיוק לקהל היעד בהתאם לערכי המותג ולא להסתפק בעוד קמפיין לייקים סטנדרטי בפייסבוק

הסרטון הפותח:

httpv://www.youtube.com/watch?v=FPhxNU9Mub0&feature=channel_video_title

סיכום ביניים:

  • הסרטון הפותח של אלעד עבר את סף 40,000 הצפיות תוך שלושה שבועות
  • 48 שעות לאחר עליתו לאוויר הסרטון הגיע ל-7000 צפיות ללא כל שימוש במדיה
  • כתבת רכילות ב-mako הובילה ל-11,000 צפיות נוספות ו-250 לייקים תוך יומיים
  • כ-40 סרטים הועלו נכון לעכשיו ע”י הגולשים והיד נטויה (מידי יום עולים עוד כ- 3 סרטים בממוצע לתחרות)
  • סרטי הגולשים נצפו ע”י יותר מ-100,000 גולשים וזכו למאות תגובות ולייקים והכל בצורה ויראלית, ללא כל שימוש במדיה ובדיוק לקהל היעד
  • הקליפ ‘יאללה באלגן’ שמלווה את התחרות זכה ל-100,000 צפיות ביו טיוב תוך שבועיים והפך להימנון הרשמי של בני הנוער לקיץ הקרוב
  • בכל סרט שלישי בממוצע מככב גבר בבגדי אישה (לא ברור למה)

נכון לעכשיו, כשאנחנו רק באמצע הדרך ‘הריקוד שיעיף אתכם עם איסתא’ (קליק) מסתמן כפעילות המגניבה ביותר בקיץ וכקמפיין תוכן הגולשים המרשים ביותר שנראה באזורנו 🙂

ולא מדובר כאן רק בכמות סרטי הגולשים או בכמות הצפיות אלא ובעיקר באיכות הסרטים שמועלים לתחרות (לצפייה בסרטים המובילים הקליקו- מומלץ ביותר!!!)

מידי יום אני מופתע מכמות הכישרון שמסתובב כאן באזור ואם פוש קטן יכול ליצור  תכנים ויראלים מהפנטים עבור הלקוחות ובכלל..

במהלך העבודה אני לומד מבני הנוער המשתתפים המון ובכלל (כמו תמיד) יש לי המון מה להגיד  אבל כל עוד אנחנו באמצע פעילות אנסה לשמור בבטן ורק יבקש ממכם, להציץ בקמפיין, לשתף ולכתוב לי מה דעתכם

קרדיטים:

רעיון וניהול הפעילות- נאנוק מדברים וידאו, בימוי ועריכה- אסף חמץ, צילום- רם שני, איפור- טלי כץ פליין,מנהלת הפקה- ענבר פולסקי, פרזנטור- אלעד צפני, סוכנות- קופרמן הפקות, הפצה: teenk, עיצוב- כפיר בנישו,תכנות- מייקי ליניאל,’יאללה באלגן’- מילים ולחן- פז ייני, צילום סטילס- איליה מלינקוב, לקוח- איסתא

רק דברים טובים,

אסף

נ.ב- עם סיום הפרויקט ניצור case study מפורט- מבטיחים