סרטון ויראלי

מה קורה כשעובדי בניין רעבים פוגשים בחורות יפות ברחוב

“יש לך פה עניין עם פועלי בניין” שרו שלישיית גשר הירקון ב-1964 על בסיס הקלישאה הרווחת במפגש הטעון בין פועלי בניין ובחורות יפות, 50 שנה אחר כך סניקרס אוסטרליה התיישבו על אותה קלישאה ע”מ לייצר סרט ויראלי חמוד ומפתיע שנהנה מחצי מיליון צפיות ליום (הסרט עלה לפני יומיים לטיובה כך שהוא עדיין חם מהתנור).

Take a look:

אז למה אני כל כך אוהב את הויראלי הזה:

א.  עובדה: כולנו חכמים, מלומדים והיפסטרים (כפי שאנחנו רואים את עצמנו) חוטאים בנפילה לקלישאות.

כמה  שצפוי לצפות בהערות סקסיסטיות לנשים מצד פועלי בניין (עם פועלים זרים מסין או שב”חים פחות עובד)  ככה גדולה ההפתעה שאתה כצופה והבחורות עצמן נתקלות בהערות פמניסטיות מצד סמל השובניזם.

יסוד ההפתעה הוא מוטיב חוזר בהרבה סרטונים ויראלים מצליחים, תוסיפו לזה שהכל מבויים באופן דוקומנטרי עובדה שמחזקת את תחושת הריאליסטיות שכ”כ חשובה להצלחה ויראלית.

ב. למה כל זה קורה? מפני שהם רעבים או במילים אחרות בהתאמה מושלמת למיתוג המוצר ‘כשאתה רעב אתה נעשה נשי’.

כולנו מכירים את פרסומות הטלוויזיה שרצות בארץ לסניקרס עם אלכסיס (תבדל לחיים ארוכים). אלו הן פרסומות פרווה שלא מייצרות בנו הצופים שום רגש למעט אולי נוסטלגיה לסדרה ‘דאלאס’, כאן לעומת זאת אתה מופתע, צוחק ונמתח עד הסוף המפתיע – הצגת המותג.

ג. אוסטרליה מה כבר אפשר להתלונן

חולה על ההומור והפעילות הויראלית באוסטרליה. הלהיט הויראלי של 2013 Dumb ways to die הגיע מהייבשת הרחוקה.

אני מעריך שכל מה שאתה צריך לעשות זה להשתזף, לגלוש ולרדוף אחרי קנגרואים, הפרסום יוצא שונה, מדויק ומשובח.

אהבתם? תגיבו

הנאנוקים

סרטון ויראלי