וידאו סטוריטלינג פרק 1: קרטה קיד
ב-1984 צה”ל שקע בבוץ הלבנוני
אפל הכריזה על המחשב האישי הראשון
ואני ילד רזה וחסר ביטחון בן 12 הייתי מכור לסיפור אחד בלבד- קארטה קיד.
קאט, 38 שנים אח”כ
צה”ל כבר מזמן לא בלבנון (תודה לאל)
אפל כבר מזמן לא רק חברת מחשבים
והילד שלי, ילד חמוד בן 11 מכור לסיפור אחד בלבד: קוברה קאי (סדרת ההמשך של קרטה קיד)
מה הופך סיפור פשוט לאחת מהסדרות המצליחות של נטפליקס בכל הזמנים?
מה הקסם שמוביל אותו לרתק מיליוני ילדים בכל רחבי העולם ובמשך דורות?
על זה נדבר בסדרת רשת חדשה מבית נאנוק –
וידאו סטוריטלינג פרק 1: קרטה קיד
אז מה מיוחד כל כך בסיפור של קרטה קיד?
ת’כלס – שום דבר
קרטה קיד כמו 99 אחוזים משוברי הקופות וסיפורי המותג בנויים על אותה תבנית של סטוריטלינג כפי שתראו בתרשים הבא:
מה הופך אותה למיוחדת כל כך?
הקסם נמצא בבנייה של הדברים
בהבנה הגיבור (מהגר איטלקי רזה אך יפה שעובר עם אימו החד הורית לשכונת עוני)
הבעיות שלו
במנטור הצבעוני (מנטור יפני אם חיבה מוזרה למכוניות ישנות) והתוכנית הייחודית שלו.
המהות היא מה שהופך את הסיפור לייחודי ומרתק
הפרטים הקטנים, היכולת שלנו לשים את עצמנו בנעליו של הגיבור -נעליו של הלקוח
זה אחד מסודות ההצלחה של סטוריטלינג אפקטיבי.
בשבועות הקרובים נצלול עמוק אל תוך הסיפורים ששינו את העולם
והמותגים שהשתמשו בסיפור מותג אפקטיבי בכדי להפוך לאימפריות
שתפו אותנו, מה דעתכם על הפרק הראשון בסדרת וידאו סטוריטלינג
אסף