חשיפה!!! ההוא שהפיק סרטון לראש הממשלה- שיווק בוידאו

כמידי שנה הממשלה מוציאה מסמך מסודר המפרט  את הישגיה (אם ישנן כאלה?) .
השנה החליטו במשרד רוה”מ להפיק סרט במקום המסמך העבש המסורתי התמזל מזלנו וזכינו במכרז של לפ”מ בנושא
בהתחלה הצענו להפיק קליפ מצויר בסופו של יום הקליפ ירד ונשארנו עם  המצויר.

הסרטון לראש הממשלה  שודר במסגרת מסיבת עיתונאים שרוה”מ ערך בנושא יומיים לפני כניסת חג הפסח.

מהרגע ששודר הסרטון עבר כמו אש בשדה קוצים בכל מדיה אפשרית מהאונליין שם זכה למאות שיתופיים ואלפי לייקים בשנייה שעלה לעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה
דרך בלוגרים מובילים דוגמת חורים ברשת (קליק) הופעה בעמוד הראשי בכל פורטל בארץ כולל ynet ו-walla ואפילו ניסיון (די עלוב) להפוך את הסרטון לממה.

בתחום הטלוויזיה הסרטון פתח את כל מהדורות החדשות בארץ
פלוס דיון על הסרטון בלונדון וקירשנבאום וניתוח פריים ביי פריים ע”י גיא זוהר ב-‘מהיום למחר’
(קליק לאייטם במהיום למחר ) ועד לכתבה עלינו כבמאים של הפוליטיקאים ב-‘צינור לילה’ של גיא לרר חודשיים אחרי הפסח.

ועד  לביקורת טלוויזיה בידיעות אחרונות (לדעתי זו הפעם הראשונה שביקורת הטלוויזיה מבקרת סרט אינטרנטי)  –

כולם דברו עליו ונדמה שהיה שיחת ליל הסדר הרשמית של 2012.

נתניהו מעורר המון אמוציות (בלשון המעטה) הן מתומכיו והן ממתנגדיו
אבל הגדירו את זה בצורה הטובה ביותר בחדשות ערוץ 2 כשטענו :
“אפשר להתווכח על רשימת ההישגים שמוצגת בסרטון, אבל דבר אחד בטוח: מדובר בדרך מקורית שמעבירה את המסר בקלות” (חדשות ערוץ 2, קליק לכתבה)

חייב לציין שהופתעתי,
גם אני שמשוכנע בכוחו של הווידאו ובכוחה של המדיה לא האמנתי ששיווק בוידאו אפקטיבי כל כך עד כדי כך כולם ישכחו את כל מה שנאמר והוקרן באותה מסיבת עיתונאים וידברו אך ורק על הסרט הקצר שהפקנו.

האמת, זה עשה לי קצת עצוב אבל איזה קריינית חמודה 🙂

קרדיטים: הפקה- נאנוק מדברים וידאו, במאי: אסף חמץ,

וזה מה שהיה למשרד ראש הממשלה להגיד בנושא :

משרד ראש הממשלה 2016