על הקשר בין סרט וידאו לקידום אתרים, מיתוג ומכירה

קידום אתרים

העולם כבר הבין, סרט וידאו הוא חלק אינטגראלי וחיוני במהלך הפעילות השיווקית  למותג או לעסק שלנו.

 יחד עם זאת, בארצנו הקטנטונת אנחנו עדיין נתקלים במנהלי עסקים וסמנכ”לי שיווק שמתייחסים לסרט כמשהו שהוא  Nice to have ולא יותר מי זה.

העסקים הקטנים בטוחים שתקציב לסרט הוא גזרה שהם לא יוכלו לעמוד בה ואילו המותגים הגדולים חושבים על וידאו כפרסומת טלוויזיונית עתירת תקציב.

לאותם אנשים היינו מתים להגיד שהם חיים בסרט.

במקום זה, הכנו מס’ עובדות יבשות שיעזרו (כך אנחנו מקווים) לפקוח לאותם חברים שנשארו מאחור את העיניים:

 ·                 50% מכל הטראפיק באינטנרנט מוקדש היום לצפייה בסרטים

יותר מי כך ב- Cisco טוענים שכבר ב- 2013  90% מכל הטראפיק באינטרנט יהיה מוקדש לווידאו.  

עובדה- סרט וידאו הוא המדיה המועדפת ע”י הגולשים על פני כל מדיה סטאטית אחרת (תמונה/טקסט) 

 ·                 קידום בגוגל:  סרט מגדיל את הסיכוי שלך להגיע לעמוד הראשון בגוגל פי 53 מכל מדיה אחרת

   כל מי שמתעסק בשיווק יודע מה החשיבות של כיבוש המקום הראשון בגוגל לעסק שלך וגם כמה הוא משקיע  זמן/כסף ע”מ להופיע במקום הראשון.

  סרט מקדם אותך בצורה משמעותית למקום הזה וכאשר הגולש יצפה במודעת הטקסט הממומנת שלך או בתמונה של הסרט של המתחרה שלך על מה לדעתך הוא יעדיף להקליק?

 ·                 מעורבות הגולש ברשתות חברתיות: שימוש בסרט ברשתות חברתיות מגדיל את הסיכוי לאינטראקציה עם הגולש פי 4 מכל מדיה אחרת (תמונה/טקסט)

2012 תיזכר כשנה שבה כל המותגים התהדרו בכמות חברים מכובדת בפייסבוק בלי לדעת מה לעזאזל לעשות איתם בטח עכשיו אחרי שחלוקת הפרסים המסיבית מיצתה את עצמה.

זה קצת כמו לעשות ילדים בלי לדעת מה לעזאזל עושים אתם ביולי אוגוסט.

סרט וידאו מגביר את הסיכוי לאינטראקציה (like, share, comment) באופן משמעותי 

·                 שהייה באתר- סרט וידאו מגביר את זמן השהייה של הגולש באתר ב-5 דק’ בממוצע

סרט וידאו הפך למוצר חובה כמעט בכל אתר היום. פשוט אין דרך טובה יותר להסביר את המוצר/השירות שלך מאשר להראות את זה בסרט.

·                 מכירה: סרט וידאו מכירתי מגדיל את הסיכוי לרכוש את המוצר ב-85%

כולנו יודעים כמה קשה למכור … רק תחשבו על הגולש ההססן שרואה כיצד המוצר נראה/עובד אז מה הפלא שסרט הוא מקדם המכירות המושלם

·                 תחום הסלולאר-  בשלוש השנים האחרונות צפייה בסרטים באמצעות הטלפון הסלולארי עלתה ב-5000%

·                 שיווק במיילים: שימוש בסרט במייל שיווקי מגביר את האפקטיביות שלו ב-90%

·                 המדיה הכי זולה ברשת

עלות צפייה במערכת הפרסום של יו טיוב עולה אגורות בודדות לצפיה (לא צפו, לא שילמת) זול בהרבה מכל מערכת פרסום אחרת ברשת: google ads, facebook ads

·                 בשביל סרט כבר לא צריך משכנתא

      הקפיצה הטכנולוגית שהתחום עבר בשנים האחרונות הוזילה משמעותית את תקציבי ההפקה.

נכון, הפקת סרט עדיין מצריכה: במאי, תסריטאי, אנשי צוות ומדובר בהפקה שתעלה לכם יותר מעיצוב פלאייר או רישום סטאטוס בפייסבוק אבל מבחינת החזר ההשקעה ה-ROI תסכימו איתי שהפקת סרט זו ההשקעה הנבונה ביותר בתהליך השיווקי.

 לא מסכימים שווה להציץ בסרט הבא 

 httpv://youtu.be/COvrf6NoCog

לאינפורמציה נוספת כנסו ל:

101 Online Video Stats to Make Your Eyes Glaze Over

 

Video Statistics: The Impact of Video

 

 

 

אם הגעתם עד כאן, שתפו 🙂

אסף