איך מתעלים מעל מלחמת המחירים האכזרית ! יצירת תכנית שיווקית מנצחת

הכירו את האיש שניצח את אמזון וזאפ השוואת מחירים

" בעולם העסקים של היום להיות טוב זה רע, לנהוג בטוח זה מסוכן וחשוב להחליט האם את שקוף או יוצא דופן" (סת גודין)

אנחנו חיים בתקופה מוזרה

הוניגמן רשת ההלבשה הותיקה מתרסקת
קסטרו, מנגו ושאר החברות בתחום גם עושות קולות של שבירה
וזה עוד לפני שאמזון נחתה בישראל
בארה"ב לדוגמא הקניונים הפכו לערי רפאים – אף אחד לא מתקרב
הכל מגיע אליך עד הבית מהיום למחר.
ואלה הרשתות הגדולות עם הכיסים העמוקים
רק דמיינו מה קורה לעסקים הקטנים בתחום?

שרון דגן מאקטיבי מקרנים (ותלמיד שלי) הבין שבמשחק הזה הוא תמיד יפסיד
אז הוא החליט לצאת ממנו
ולעשות משהו יוצא דופן
כך נולדה תכנית שיווקית מנצחת ובשנה האחרונה שרון העלה מידי יום סרטון ביקורת על מקרן

האם התכנית השיווקית הפכה אותו ליוטיובר עם מיליוני צפיות? לא !
אבל מסתבר שכמה דברים קורים לך שאתה מעלה סרטון מידי יום:

  1.  שרון כבש את העמוד הראשון בגוגל עם מס' סרטונים תחת כל שם של מקרן (מדורג גבוה יותר מזאפ או אמזון – ראו תמונה למטה )
  2. מאות מתעניינים חדשים הגיעו אליו.למעשה כל מי שחיפש מקרן בגוגל נחת באחד הסרטים שלו
  3. המעבר ממתעניין ללקוח הפך קל, קצר ופשוט כי כולם כבר הכירו אותו מהסרטים
  4. המתחרים התחילו לדבר עליו והוא הפך למונופול בתחומו 
  5. החברות הגדולות מנסים לגייס אותו לצידם. הן גדולות וכבדות ועוד שרון עם יד על הדופק וסרטון חדש מידי יום

"וידאו זה WOW" אומר לי שרון
"ובעולם השיווקי של היום אתה חייב להיות במרכז, תראו את רמי לוי, תראו את מארק צוקרברג
אז הנה גם שרון דגן במרכז"

ומה אתך ?
האם את/ה רוצים להמשיך להלחם במלחמת המחירים?
להתמודד עם מתחרים חדשים שצצים כמו פטריות אחרי הגשם וחלקם זולים ממך?
או שאתם רוצים להפוך לפרה הסגולה?אני מזמין אתכם ליצור משהו יוצא דופן ולהפוך למונופול בתחומכם
הפרה הסגולה היא לא עוד תכנית שיווקית היא הדרך הנכונה לשיווק בעולם החדש
הצטרפו אלינו
ב-18.3 מתחילים !

לפרטים נוספים על פרויקט הפרה הסגולה לחצו כאן
http://www.nanook.co.il/purplecowlanding

בוא נעשה משהו ששווה לעצור ולדבר עליו
אסף חמץ והנאנוקים