איך לשווק את העסק שלך באמצעות סרטוני וידאו
למה השירות שלך לא מתאים לכולם

בפוסט זה נבין את השאלה הראשונה שצריך לשאול את עצמנו ע"מ לשווק את העסק

ולייצר סרטוני וידאו שיציבו אתכם במרכז הבמה ויהפכו אתכם למיוחדים- Remarkable.

בוא נדבר על הטעות הגדולה ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים,
אני קורה לה – תסמונת גם וגם
או למה המוצר שלך לא מתאים לכולם:


תסמונת גם וגם מתייחסת לאחת משלושת השאלות החשובות בכל שיווק עסק:

השאלה היא : מי קהל היעד שלך?
98% מהעסקים הקטנים שאני עובד אתם עונים:
'אנחנו מתאימים גם וגם' או 'המוצר שלנו מתאים לכו…לם'

תסמונת גם וגם תוקפת את כו…לם במיוחד את העסקים הקטנים והבינוניים. למה?
כי הפיתוי שהיא משדרת גדול מאוד.

הרי, כבעלי עסקים השאיפה היא למכור לכמות הגדולה ביותר של בעלי עסקים או כפי שאני שומע מבעלי עסקים כמעט בכל פגישה: 'המוצר שלנו מתאים לכו…לם'

מוצר/שירות שמתאים לכולם בעצם לא מתאים לאף אחד.

יותר מכך, בעולם השיווק החדש אנחנו מחויבים למצוא את הקהילה הפרטית שלנו
אני קורה לה את ה-Weirdoz.

שאלו את עצמכם מי אלה שצמאים לידע/למוצר שלכם
מי יתגעגעו אליכם ברגע שלא תופיעו?

זכרו, העולם הישן ייצר מוצרים בינוניים לאנשים בינוניים
העולם החדש מייצר מוצר יוצאי דופן לאנשים יוצאי דופן

פזית פרסי פרטוש בוגרת הקורס ליצירת סרטונים בסמארטפון לדוגמה
פוגשת את קהילת ה-Weirdoz שלה בקבוצת שהקימה בפייסבוק:  קול הגוף

קול הגוף לא מתאימה לכולם- אלא רק לנשים שמעוניינות לאכול ולחיות בריא

שתפו אותנו בתגובות,

מי קהילת הווירדוז שלכם?

זה מה שהיה לפזית לספר על הקורס:

להצטרפות לקורס ליצירת סרטונים מקצועיים בסמארטפון לחצו כאן

הקורס ליצירת סרטונים בסמאטפון

שימו לב !   מחרתיים אני עומד לשלוח לכם את שני סרטוני ההדרכה המצליחים ביותר שלי  אז תתכוננו 🙂

ממתין לתגובות שלכם,

אסף חמץ והנאנוקים

 

Comments

comments