איך עושים סרטונים אחרת

שיעור ראשון – אל תתנו להם למצמץ

"בעולם שבו כולם עושים את מה שכולם עושים חשוב שתעשה את זה אחרת" (אסף חמץ)

 

ברוכים הבאים לשיעור הראשון מתוך סדרת הסרטונים החינמית: "איך עושים סרטונים אחרת"

אם טרם נרשמת לסדרה
לחצו כאן לקבל סדרת הסרטונים מתנה

התחלתם לקדם את העסק שלך בפייסבוק בעזרת סרטוני וידאו?

ידעתם ש-90% מהגולשים בפייסבוק נוטשים את הסרטון  אחרי 3 שניות בלבד
ורק 10% מהצופים לוחצים על המסך ושומעים את הסרטון?

כלומר, אם יש לך לדוגמה סרטון שזכה ל-1000 צפיות
מרבית הסיכויים שרק 10 גולשים ראו את הסרט עם סאונד וצפו בו מעל ל-3 שנ'

לכן, השאלה כמה צפו בסרטון בפייסבוק אינה רלוונטית להצלחת העסק שלך
השאלה הרלוונטית היא מה הם אחוזי הנטישה בסרט?

אז איך דואגים שאנשים יצפו בסרטון  עד סופו?

הפתרון הוא – לא לתת להם למצמץ
כלומר ליצור סרטון וידאו קופצני ומהיר שירתק את הגולש דווקא אליך

עריכה בעזרת JUMP CUT'ים (חיתוך קופצני) נותן לך בדיוק את זה

הרעיון הוא להציב כל הזמן משהו חדש מול עיני הגולש ובכך לא להניח לא למצמץ ולגלול הלאה.
הגאמפ קאט נפוץ מאוד בקרב כוכבי היו-טיוב המצליחים בעולם מאחר והוא מעניק לנו סרט קופצני ומהיר בהשקעה מינימלית

בסדרת הסרטונים הבאה נדגים מס' דרכים לעשות זאת
וערוץ אחד שעושה את זה נכון

דרך 1: Jump Cut של דמות בתוך פריים סטאטי:

דרך 2: לשנות לוקיישן (מקום צילום) משוט לשוט
כך זה נראה:

כאן השידור הציבורי הוא אחד העמודים המצליחים בפייסבוק
שצמח בזכות השפה הייחודית שהוא פיתח לסרטונים שלו
שפה רווייה בגאמפ קאטים


בשיעור הבא שישלח אליך בדיוק בעוד יומיים נלמד:

'איך להביא את הגולש בדיוק לנקודה שאתה רוצה?'
 
הצטרפו אלי לוובינר ייחודי בנושא: 'איך עושים סרטונים אחרת- לוקחים את הדעת הבא"

הזמנה לוובינר

שתפו אותי,

מה דעתכם על השיעור?

אסף חמץ והנאנוקים

Comments

comments