המדריך ליוטיובר המתחיל

כך תהפכו לכוכבים בטלוויזיה הגדולה בעולם

במיוחד היום, שכל ילד זב חותם רוצה להפוך ל-Pewpiedie הבא וכל ילדה עם ליפסטיק חולמת להיות האשלי בקשי

החלטתי במדריך ליוטיובר המתחיל להעניק מס' טיפים שיענקו לכם
יתרון בעולם תחרותי ויגרמו ליצירה שלך לזרוח בתוך אוקיינוס הסרטונים שם בצינור

אז קחו נייר ועיפרון זכרון שמסע של אלף מייל מתחיל במדריך יוטיובר קטן של אסף חמץ ואנחנו יוצאים לדרך:

המדריך ליוטיובר המתחיל: 

1.      תרגש אותי רפי –
תצחיק, תגרה, תלמד, תכעיס, תפתיע,  תהפנט אותי.

כי  יוטיוב הוא קודם כל תוכן
ותוכן וידאו טוב אמור לייצר ערך מוסף בצופה-
רק תוכן מקורי טוב והרבה ממנו יבנה עבורך קהילה נאמנה  לאורך זמן.
רוצה לומר זה לא רק ענין של כמות אלא קודם כל איכות.

2.      זה לא סקורסזה פה-
'אנחנו מדינה קטנה, אנחנו לא סקורסזה' אמר טל פרידמן בתוכנית האלמותית 'חלומות בהקיציס' והקדים את זמנו במס' שנים.

אנחנו פועלים ב-world wide web  הקהל הגדול ממתין לנו מעבר לים ואין דרך טובה יותר מאשר להגיע אליו מאשר יוטיוב.

לכן, אם אתם באמת רוצים לעשות את זה בגדול ולהתחיל להרוויח כסף אמיתי מיוטיוב?

הדרך המומלצת לעשות זאת היא לשפצר את האנגלית/הערבית שלך ולנסות את מזלך בסרטונים שפונים לקהל רחב ככל האפשר.

3. איזה ציוד צריך לקנות?

אחת הטעויות של יוטיוברים בתחילת דרכם
היא הריצה אחרי הציוד היקר : המחשב המפוצץ, המצלמה הכי מתקדמת, מיקרופון מטורף
אז זהו, שלא צריך !

ציוד מקצועי זה נחמד וזה חשוב אבל זה לא מה שיביא לכם את הצפיות ויבנה עבורכם את הקהילה
חשוב להתפתח בצורה נכונה. והמצלמות שיש לכל אחד ואחת בסמארטפון  מקצועיות מספיק לנקודת התחלה.

זכרו, לא כמות הכסף שהשקעתם בציוד יהפכו אתכם ליוטיוברים מוצלחים.

4.      אל תציבו מטרות 
פעם שמעתי את מקס רפאל לווכין (Max Rafael Levchin ) אחד ממייסדי pay pal
טוען שהצבת מטרות גורמת לך לטוס לעבר קיר ב-1000 קמ"ש
ולהתנפץ עליו. תהיו גמישים, למדו מתגובות הגולשים ותקנו את עצמכם תוך כדי תנועה
אתם עומדים לצאת למסע ייחודי שאף אחד לא עשה לפניכם
אל תפסיקו ללמוד תוך כדי.

5.    בחר את המילה שלך וצא להסתער
יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ונרכש ע"י גוגל (מנוע החיפוש הגדול בעולם)  ב-2006.
מה זה אומר לגביך?

שאתה נמצא בזירה גוגלית – זירה של מנוע חיפוש
מצא את הנישה שאתה רוצה לכבוש

לדוגמא: אימון פילאטיס לנשים אחרי לידה

בצעו תחקיר – ראו מה מעניין אנשים בתחום בארץ ובעולם
רשמו 50 מילות חיפוש רלוונטיות וכותרות סרטים בנושא
וצאו למרדף אחריהן

6. ערכו בתכנת עריכה מקצועית

השוק מוצף היום באפליקציות ותכנות עריכה
ההמלצה שלי היא לערוך בתכנת עריכה מקצועית דוגמת פרמייר או וגאס ולא תכנה מבוססת תבניות דוגמת מגיסטו או פילמור
בסופו של יום, אנחנו רוצים שהגולש יציץ בסרט שלך ויבין תוך שנייה שהסרט מדבר בשפה שלך והוא סרט שלך

ולא תולדה של אפליקציה סמי אוטומטית

7.     היצמדו לליויתן 
כדג קטן בים הגדול נסה להיצמד לדגים השמנים-
כלומר הישאר רלוונטי וייצר סרטונים הקשורים למה שמעניין וטרנדי עכשיו (כל עוד זה מתאים לנישה שלך)
לדוגמא עם סטאטיס ובן אל מוציאים שיר חדש
בדוק אם נכון לך לייצר אולי COVER או התייחסות לשיר שסביר להניח יזכה למיליוני צפיות.

יוטיוברים מהירים שנשארים עם היד על הדופק
ומייצר תוכן רלוונטי למה שטרנדי עכשיו מעלים את הסיכוי להופיע כאחד מהסרטונים המקושרים (relates videos)
ובכך לחשוף את עצמם לקהל עצום חדש.

שרוטונים לדוגמא בנו את עצמם
כאחד הערוצים המצליחים בארץ
על ידי יצירת תוכן המתייחס למה שקורה כאן  עכשיו:
פרודיות על האח הגדול, הישרדות, גמבה סטייל וכדומה… זיכו אותם במאות מיליוני צפיות

אני קורא לתופעה הזאת לרכב על הלוויתן.

 

8.      יוטיובר שמנסה לעשות סרטונים לכו…..לם מוצא את עצמו עושה סרטים לאף אחד

אלוהים נמצא בנישה, חפשו את הנישה שמתאימה לכם
לדוגמא:
אשלי בקשי פונה בעיקר לנערות שאוהבות להתאפר
שרוטונים פונים לילדים שהוא סרטים מצחיקים על גבול הגסויות
pewpiedie בונה לגיימרים

ואני פונה לעסקים קטנים שרוצים לקדם את עצמם בדרך יצירתית דרך הכלי האפקטיבי ביותר היום סרטוני וידאו
אף אחד מאיתנו לא מתאים לכולם.

אם בעבר הכרנו את ערוץ 2 שהיווה את מדורת השבט סביבה עם שלם היה מתכנס מידי ערב
יוטיוב הוא אינספור מדורות קטנות
מה המדורה הקטנה שלכם?

9.     צרו סרטונים באופן קבוע ועקבו אחר התוצאות
את/ה לא הופך ליוטיובר מידי לילה
מדובר בתהליך ארוך שבסיסו יצירת תוכן איכותי באופן קבוע (אחת לשבוע לפחות)
ובדיקת התוכן דרך Google Analytics
שאלו את עצמכם המון שאלות:

מי צפה בסרטים שלי?, לאורך כמה זמן?, איך הגיעו לסרטונים שלי?

מענה על השאלות הללו ומעקב רציף אחר ביצועי הסרטים יקדמו אתכם למטרה סרט אחרי סרט אחרי סרט

10    הכינו תכנית שיתופי פעולה מסודרת 
שתופי פעולה נכונים הם קפיצת המדרגה והחשיפה שאתם כלכך זקוקים לה כיוטיוברים
חשוב מי יכול להיעזר בתוכן שלכם, ואם מי אפשר לייצר שיתוף פעולה שיהיה WIN WIN
בנו רשימה של שיתופי פעולה אפשריים ופנו אליהם
שיתוף פעולה נכון יקפיץ את רמת החשיפה שלכם וגודל הקהילהי

רוצים לדעת עוד?

בקורס הדיגיטלי  'איך לכבוש את העמוד הראשון בגוגל עם סרטון '  
אנחנו מלווים אותך שלב אחר שלב בהבנת הפלטפורמה
יצירת הסרטונים
וכיבוש העמוד הראשון בגוגל וביוטיוב לסרטונים שלך

לפרטים נוספים והצטרפות לקורס לחצו כאן 

http://www.nanook.co.il/google

קידום סרטונים בגוגל

 

 

 

 

 

או דברו אתנו,

0773219090

שתפו אותנו מה דעתכם על המדריך ליוטיובר המתחיל?
ואיזה טיפ אתם הייתם מוסיפים?

 

Comments

comments