עושים סרטונים אחרת (שיעור 2) על מוזיקה ורגשות

" אנשים לא קונים מוצרים אנשים קונים גרסאות טובות יותר של עצמם "

שימו לב ! בתום השיעור מחכה לכם מתנה 🙂 

ברוכים הבאים לשיעור השני בסדרת הסרטונים שלנו 'איך עושים סרטונים אחרת' 

סדרת הסרטונים שתלמד אותך איך לספר את הסיפור שלך בצורה שתבדל אותך מהמתחרים

ותהפוך אותך לנישה משל עצמך.
לחצו כאן וסדרת הסרטונים בדרך אליכם

 

בשיעור זה אני רוצה לדבר אתכם על רגשות,

איך נוביל את הגולש/הלקוח בדיוק לרגש שאנחנו רוצים שהוא יחווה?

התשובה- שימוש מושכל במוזיקה

מוזיקה מציגה לגולש כיצד הוא צריך להרגיש בכל רגע נתון
העניין הוא, שב-99% מהסרטונים השיווקיים שאני רואה
משתמשים במוזיקת שטיח בלבד- כלומר מוזיקה שלא מעניקה ערך למעט קצב לסרט

על מנת להדגיש את נושא המוזיקה בסרטים לתלמידים שלי הייתי לוקח סצינה, מחליף את פס הקול
ושואל האם לדעתם השינוי בפסקול הוביל לשינוי ברגשות הצופים

לדוגמה סצינה מתוך הסרט הקלאסי הניצוץ של קובריק.

מה דעתכם יש שינוי?

חשוב לזכור, אנשים לא קונים מוצרים הם קונים סיפור

כשאני עושה סרט אני לא רוצה שתבין אותי אני רוצה שתרגיש

חשוב לי ללחוץ על הכפתורים הנכונים ע"מ להביא את הצופה לנקודה שאני רוצה

 

איך אתה עושה את זה בעסק שלך?

בוובינר 'איך עושים סרטונים אחרת?'
אנחנו עומדים ללמד אותך
כיצד לעשות סרטים שיניעו וירגשו את הצופים/הלקוחות שלךהזמנה לוובינר

 

בשיעור הבא בעוד יומיים נתחיל לדבר על המקום בוא הקסים קורה: חדר העריכה
ונלמד את הבסיס לכל מכונת עריכה מקצועית.

נפגש בשיעור הבא

אסף חמץ והנאנוקים

נ.ב 1: להרשמה לוובינר לחצו כאן

Comments

comments