איך לייצר סרט עדויות לקוחות מרוצים נכון

המדריך המלא

סרט עדויות לקוחות מרוצים הוא סוג הסרטון אשר ממיר /מוביל הכי הרבה למכירה
הסיבות לכך הן שסרט עדויות לקוחות מרוצים מהווה הוכחה לכך
שאתה מסוגל לממש את ההבטחה שלך ללקוח,
והוא צעד ענק לקראת בניית אמון בינך לבין הלקוח שטרם עבד אתך
וכל חתימה על עסקה יושבת על דבר אחד – אמון שאתה האיש לעשות את העבודה.

הוא קל לעשייה (כל מה שצריך זה לקוח מרוצה) , הוא פשוט
ועדיין מרבית מסרטוני העדויות או טסטמוניאלס עשויים לא נכון ומפספסים את המטרה.
אז איך עושים את זה נכון? וממה חייבים להימנע

כך תעשו סרט עדויות לקוחות מרוצים שיביאו לכם עוד לקוחות מרוצים:

  1. People like us doing things like that

סרט עדויות לקוחות מרוצים טוב
מתחיל כבר בשלב בחירת הלקוח
חשוב להבין,  בני אדם הם חיה עדרית שמסתובבת בקהילות.
אנחנו עושים את מה שאנשים כמונו עושים.
אם אנשים כמוני עומדים בתור בגשם לרכוש את ה-I PHONE החדש זה מה שאני עומד לעשות,
אם אנשים כמוני לובשים בדיוק את מה שבר רפאלי לבשה בפרסומת האחרונה שדה ארוץ לקניון ואקנה לי את הפריט וכדומה…
לכן, בחרו לקוח שמתאים/מייצג את קהל הלקוחות שלכם
לדוגמה, סרטון העדויות שיצרתי עם אליאנה מטפלת בשיטת אלכסנדר
על  הקורס ליצירת סרטוני מקצועיים בסמארטפון
הוביל לגל של רכישות לקורס נחשו ממי:
ממטפלות שאמרו לעצמן אליאנה היא אחת משלנו ואם היא עברה את הקורס וזה עזר לה
סימן שגם אנחנו צריכות לעשות בדיוק את אותו הדבר


2. איזו בעיה אתם פותרים ?

התפקיד שלנו בעולם הזה כבעלי עסקים הוא להוביל לשינוי ולפתור בעיות
זאת הסיבה שאנשים מגיעים אלינו וברגע שיפסיקו להגיע נפסיק להתקיים.
לכן מהלך הסרט צריך להוביל אותנו משלב הבעיה —> לפתרון.
וכל מה שמעבר לכך לא קשור ולא נחוץ.

לדוגמה, עמותת מידות שבודקת את מידת האפקטיביות של עמותות המגזר השלישי
סבלו בתחילת דרכם מחשדנות ועוינות מצד קהל היעד שלהם:
בעלי העמותות שהרעיון שגוף חיצוני ימדוד אותן בכלים כלכליים יבשים נראה להם מסוכן
מתוך בעיה זאת הוזמנו לייצר סרטון הסברה למידות
זה מה שלדובי ארבל מנכ"ל העמותה היה להגיד על השינוי שהסרט יצר ביחס לעמותה:


3. מה לא לעשות?

אחד הדברים הטובים בסרט עדויות לקוחות מרוצים הוא הפשטות שלו:
אין כאן צורך להרשים , אין צורך בהפקה יקרה פשוט לספר את הסיפור
משום מה , מרבית סרטוני הטסטמוניאלס שאני נתקל בהן מנסים לירות לכל הכיוונים
ולרסס אותך בסופרלטיבים אין סופיים שרק גורעים מהעניין

זכרו ! מטרת סרט עדויות לקוחות מרוצים טוב הוא להוכיח שאתם מסוגלים לקיים את ההבטחה שהבטחתם

אין כאן צורך להרשים, השאירו את זה פשוט ספרו את הסיפור

בסרטוני הטסטמוניאלס שיצרנו למכללת כנרת ניסינו להעביר את החוויה של ללמוד על שפת הכנרת:


עכשיו תורכם !

בהצלחה,

אסף חמץ

נ.ב: להזמנת סרט עדויות/טסטמוניאלס התקשרו 077:3219090

Comments

comments